לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח כפרי שחור

מטבח שחור הוא לא משהו שמתאים לכל אחד. זאת אמירה וצריך לאהוב אותה, אבל כשעושים אותה נכון, היא מרשימה ומדהימה. יש לנו לא מעט לקוחות שהחלום שלהם לגבי המטבח שלהם היה לקבל מטבח כפרי שחור. זה נשמע לכולם קצת סתירה. אנחנו רגילים למטבחים כפריים בהירים, מוארים, פסטליים ונשיים ופתאום, חשיבה מחדש – האם אפשר לייצר מטבח כפרי שחור . אנחנו אוהבים אתגרים כאלה, זה גורם לנו להישכר למה התחלנו בעיצוב מההתחלה ולמה אנחנו כל כך אוהבים מטבחים. החלל הזה, שהוא כל הבית בעצם, שבו מתרכזת המשפחתיות והחום – בשחור! זה מעניין וכיף ובעיקר, זה יכול לצאת מאוד מאוד יפה עם החומרים הנכונים, השילובים המתאימים ובחירה במעצב ובחברה הנכונה לבנות לכם את המטבח השחור שלכם.

לשחור יש נוכחות משמעותית בחלל, אי אפשר להתעלם ממנו, אבל יש כל כך הרבה שחור בעולם, גוונים שונים, טקסטורות שונים וחומרים שונים שמעבירים תחושות אחרות אפילו שכולם שחורים. נוכל לבחור בין אלמנטים שחורים בשילוב עם עץ, לטובת המראה הכפרי. בחיפויים שחורים ומשטח עבודה שחור, בשיש שחור מושלם שיהווה חלק משמעותי מהנראות, או בכלל בעץ צבוע בשחור, שעדיין יעביר את החום של הטבע, אך בדרמטיות שאנו, אוהבי השחור כל כך נמשכים אליה. נוכל להחליט שרק האי במטבח יהיה בשחור או כולו. זה לגמרי עניין של טעם ובכל בחירה שלא נבחר, אפשר לייצר מראה מיוחד ויפה, שאנחנו נאהב.

הבחירה בשחור היא לא מתנצלת, היא חזקה והיא חייבת להתאים לאופי של הלקוח. הוא מצריך חשיבה על האם השחור שאנו רוצים הוא יותר מט או מבריק ואולי בכלל שילוב שלהם ליצירת מראה מעניין וקונטרסט שמושך את העין, ולאחר מכן, אם בחרנו בעץ שחור לארונות לדוגמה, נוכל עליו להוסיף אלמנטים שחורים בטקסטורות אחרות, לדוגמה ידיות שחורות מיוחדות בשילוב של מתכת מוזהבת, או דלת שחורה, מראות על הקירות להעצמת האפקט ואפילו, אם אנחנו רוצים ללכת על הקצה, צביעת קיר אחד במטבח בשחור. הכל מותר, הכל אפשרי ואם זה החלום שלנו, בהחלט אפשר להגשים אותו וליצור אפקט וואו בכניסה למטבח הכפרי השחור והמושלם שלנו.

פוסטים אחרים בבלוג...