לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

לכבוד החג: 6 טיפים לשדרוג המטבח

בבתים רבים, במיוחד במשפחות ישראליות ובמיוחד בתקופת החגים, המטבח משמש כלב של הבית. הוא המקום בו אנחנו מבלים זמן רב, צוברים זיכרונות שמלווים אותנו לאורך כל החיים ומבלים זמן משפחתי חשוב וטעים.

בשל החשיבות הגדולה של המטבח בחיים שלנו, ובזכות תקופת החגים שממש עוד רגע מגיעה אלינו, אנחנו בטוחים שאתם רוצים לשדרג את המטבח ולתת לו מראה חם ומזמין. אז נכון שאנשים רבים חושבים שכדי לשדרג את המטבח הם צריכים זמן רב וכסף אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם שיש מספר טיפים פשוטים, קלים וזולים ושיעזרו לכם לתת למטבח את הטאץ' האישי שלכם, ולתת לו נראות חדשה, חמה ומזמינה לכבוד החג הבא.

עיצוב נטלי קחן | צילום שירן כרמל
עיצוב נטלי קחן | צילום שירן כרמל

ניקיון וסדר

עוד לפני שאתם מתחילים בשדרוג ועיצוב המטבח דאגו לנקות אותו היטב. נקו את החלונות משני הצדדים, נקו את החיפויים, סדרו את הבלגן – מהמגירות ועד למשטח העבודה. וותרו על פריטים שאין לכם שימוש בהם וסדרו מחדש את ארונות המטבח. ברגע שהחלל מסודר ונקי הוא כבר נראה יותר מרווח מזמין ונעים.

עיצוב שרון ארמר, סטודיו שייפ | צילום סוזי לוינסון
עיצוב שרון ארמר, סטודיו שייפ | צילום סוזי לוינסון

תאורה

מעבר לעובדה שהוא המקום בו המשפחה מתאספת לארוחות משפחתיות, המטבח הוא המקום בו אנחנו מבשלים, אופים, קוצצים ומשתמשים בכלים חדים וחמים. לכן חשוב שהתאורה במטבח תהיה חזקה מספיק וממוקדת על משטח העבודה על מנת שנוכל לעבוד בו בנוחות ובבטחה.

מעבר לתאורה החזקה מומלץ לשלב תאורת אווירה מזמינה ונעימה שנותנת תחושה חמה למטבח ומתאימה לתרחישים שונים. כמובן שאין צורך לתכנן את התאורה כולה מחדש – במידה ואתם רוצים לשדרג את המטבח אתם יכולים לשלב גופי תאורה שונים עם הקיימים, ניתן להתקין תאורת לד תחת ארונות האחסון, לתלות מנורת קיר מעוצבת או להחליף את גוף התאורה המרכזי במטבח.

עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס
עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס

ידיות

אחד הדברים שיכולים לתרום למטבח פונקציונלי ומעוצב זה הידיות אותן אנחנו בוחרים לארונות המטבח. לעיתים אנחנו נתקלים בידיות שמקשות עלינו לפתוח את ארונות המטבח או ידיות ישנות שנותנות למטבח מראה מיושן ומלוכלך. ההמלצה שלנו היא לשדרג את המטבח באמצעות ידיות חדשות. אתם יכולים לבחור בידיות מעוצבות שיתנו למטבח עומק רב, ידיות מינימליסטיות שיתנו שקט עיצובי או כל ידית שתבחרו שתיתן למטבח מראה רענן וחדש.

עיצוב הדס פייבלובסקי | צילום אורית ארנון
עיצוב הדס פייבלובסקי | צילום אורית ארנון

צבע

אחת הדרכים הקלות ביותר לשדרג כל חלל ובמיוחד את המטבח היא באמצעות צבע. אם המטבח התחיל לשעמם אתכם ואתם רוצים לרענן את הנראות שלו תמיד אפשר לצבוע את הקירות מחדש. צבע חדש במטבח יכול לשנות את האווירה כולה, כן חשוב לשים לב שאתם מתאימים את הצבע למטבח שלכם, אם המטבח קטן מומלץ לבחור בגוונים בהירים ואם בכל זאת בחרתם לצבוע את המטבח הקטן שלכם בגוונים מלאי נוכחות אולי לא לצבוע את כולו אלא רק חלקים קטנים. שיטה נוספת לשדרג ולהכניס צבע היא באמצעות טפט או מדבקות מיוחדות המיועדות לקירות של מטבחים ועמידות לתנאים אותם המטבח דורש. אם אתם לא בטוחים לגבי הצבע, מדבקות היא דרך נהדרת לרענן את המטבח מבלי להתחייב לגוון אחד לזמן ארוך.

עיצוב ויטל סטודיו | צילום קארין רבנה
עיצוב ויטל סטודיו | צילום קארין רבנה

חיפוי

במידה ולא בא לכם להתעסק בצבע, או שהחיפוי שיש במטבח שלכם מיושן ולא תואם לעיצוב ולאווירה אותה אתם רוצים לתת למטבח שלכם, אתם יכולים למצוא היום מגוון רחב של חיפויים במחירים זולים שיכולים לעשות מהפך גדול בנראות של המטבח. ניתן להחליף את הקרמיקה לקרמיקה חדשה או לצפות אותה במדבקות המדמות קרמיקה ובצורה זו לשדרג את המטבח ולהפוך אותו לחדש ומרענן.

עיצוב לימור לוי | צילום נדב פקט
עיצוב לימור לוי | צילום נדב פקט

מינימליזם עיצובי ודקורציה

כדי לתת למטבח תחושה של מרחב וגודל השתדלו לצמצם את הפריטים הנמצאים בו. גם אם בחרתם בסגנון עיצובי אקלקטי, כפרי או סקנדינבי – בחירה מדויקת של פריטים יכולה לתרום לתחושת הניקיון העיצובי ולתחושת המרחב במטבח. צרו נקודות עוגן, בחרו פריטים מרכזיים מעניין ושימושיים שיתנו למטבח שלכם אופי ייחודי ונראות מרהיבה. זה יכול להיות ברז מעוצב, מיקרו בעיצוב ייחודי או אפילו אריחים מיוחדים שמכניסים אופי. וותרו על קישוטים לא נחוצים ועל אלמנטים שונים שעומדים על משטח העבודה ללא תועלת ויוצרים בלגן בעיניים. ואם בכל זאת אתם מעוניינים לקשט את המטבח, בחרו בגוון אחד לפריטים השונים או בסגנון מסוים שיוצר אחידות ותורם לתחושה הכללית של המרחב במטבח.

עיצוב נגרית יגל | ציום נדב פקט

אחרי שהבנתם שאפשר לתת למטבח נראות שונה ומשודרגת לחלוטין במספר צעדים קלים (וזולים) כל מה שנשאר לנו זה לאחל לכם חג שמח 🙂 ואם אתם חולמים על לשפץ את המטבח שלכם או על מטבח חדש, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

פוסטים אחרים בבלוג...