לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

הגיע הזמן לשפץ: טיפים לעיצוב ותכנון המטבח

אם החג עשה לכם חשק לשפץ את המטבח, תהיו בטוחים שאתם לא לבד. אז בדיוק כמו המתכון של סבתא לקציצות האהובות עליכם – גם לתכנון ועיצוב מטבחים יש מתכון מדויק שיהפוך את המטבח המשופץ שלכם למטבח על זמני שעונה על כל הצרכים והחלומות העיצוביים שלכם.

אספנו עבורכם את כל הטיפים החשובים ביותר לתכנון מטבחים. שנתחיל?

עוד במגזין:

פתיחה בלחיצה: מנגנוני טאץ' למטבח – לכתבה המלאה לחצו כאן

לא לאמיצים בלבד: מטבחים שחורים ואפורים להשראה – לכתבה המלאה לחצו כאן

עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס
עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס

הגדירו את הצרכים שלכם

עוד לפני שאתם מגיעים לרגע תכנון המטבח עשו רשימה של כל הצרכים שלכם. האם אתם אוהבים לבשל? זקוקים למיקסר בהישג יד? יש לכם ילדים? אתם זקוקים למקומות ישיבה על האי? מה כמות האחסון לה אתם זקוקים? ערכו רשימה של כל הפעולות אותם אתם מבצעים במטבח ומה הצרכים שלכם ממנו. כך תוכלו לוודא שאתם באמת מתכננים מטבח שעונה על כולם ולא שוכחים שום פרט.

עיצוב הדס פיילובסקי | צילום אלעד גונן
עיצוב הדס פיילובסקי | צילום אלעד גונן

הגדירו תקציב לתכנון המטבח

אחרי שרשמתם את כל הצרכים שלכם מהמטבח הגדירו את התקציב שיש לכם עבור התכנון והעיצוב שלו. במידה והתקציב קטן והמטבח לא יוכל לענות על כל הצרכים סדרו את הרשימה לפי סדרי עדיפות ובחרו על מה אתם מוכנים להתפשר. בצורה זו תוכלו למנוע חריגה מהתקציב ובכל זאת לייצר מטבח המתאים לאורח החיים שלכם.

עיצוב נטלי קחן | צילום שירן כרמל
עיצוב נטלי קחן | צילום שירן כרמל

בחרו את חומרי הגלם המתאימים לצרכים ולתקציב שלכם

היום, כשהטכנולוגיה מתפתחת בקצב מהיר, אתם יכולים למצוא מגוון רחב של חומרים לעיצוב המטבח. חלכם באיכות גבוהה במיוחד וחלקם באיכות נמוכה יותר אך עדיין יכולים לענות על הצרכים שלכם. בהתאם לרשימת הצרכים שלכם ולתקציב שהגדרתם מראש תוכלי לבחור את חומרי הגמר למטבח שלכם. זכרו, תמיד אפשר לשלב בין חומרי גמר וכך ליצור מטבח איכותי, עמיד לזמן רב שנמצא בתקציב שלכם.

בחרו סגנון עיצובי

עיצוב אילת רוזן | צילום סוזי לוינסון
עיצוב אילת רוזן | צילום סוזי לוינסון

הימנעו מטרנדים

אנחנו לא נשקר, טרנדים הם דבר מפה מאוד. אהל הם מתחלפים במהירות ולכן חשוב במיוחד להיזהר מהם ולבחור במטבח שעומד במבחן הזמן. אם בכל זאת אתם מעוניינים להכניס טרנד מסוים למטבח שלכם, השתדלו לעשות זאת באמצעות אלמנטים שניתן להחליף ולחדש בקלות כמו טקסטיל, תאורה, כיסאות, כלום וכדומה. במידה ותבחרו במטבח על זמני ותאבזרו אותו לפי טרנד מסוים הוא זה שיקבע את הסטיילינג אך לא יכתיב את הטון הכללי.

עיצוב מירי קמר | צילום סוזי לוינסון
עיצוב מירי קמר | צילום סוזי לוינסון

תכננו בהתאם לגודל החלל הנתון

אם מדובר בתכנון מטבח בבית קיים אל תשכחו את החלל בו הוא נמצא. אם חלמתם עם מטבח רחב ידיים אך עברתם לגור בדירה קטנה, תצטרכו להשלים עם העובדה שתצטרכו להתפשר על מטבח קטן. שימו לב לגודל המעברים, לכמות האחסון ולניצול מקסימלי של החלל הקיים. אל תעמיסו ותסגרו את החלל כדי להגשים את החלומות שלכם וזכרו הגודל לא באמת קובע ודברים טובים באים באריזות קטנות.

עיצוב וצילום רותי קיצר
עיצוב וצילום רותי קיצר

אל תשכחו את מקומות האחסון

אחסון. אחסון. אחסון. במיוחד במטבח. אל תשכחו את מקומות האחסון. המטבח, מכל החללים בבית, הוא המקום שדורש את שטח האחסון הגדול ביותר. עשו רשימה של האלמנטים השונים אותם אתם מאחסנים במטבח שלכם היום ודאגו שלכל אחד מהם יהיה מקום ייעודי לו. כך תוכלו לשמור על מטבח מסודר, נגיש ונח.

עיצוב סיגל סיון יידוב | צילום אורן עמוס
עיצוב סיגל סיון יידוב | צילום אורן עמוס

פנו אל המומחים לייעוץ מקצועי

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר, השתמשו בעזרה מאנשים המבינים בתכנון מטבחים. אצלנו ביגל כבר למעלה מ40 שנה שאנחנו מתכננים ובונים עבורכם את הלב של הבית. אנחנו משתמשים בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ובאנשי מקצוע בעלי ידע עשיר וניסיון רב תכנון המטבח שלכם.

חולמים על מטבח מעוצב? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

פוסטים אחרים בבלוג...