לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

פחות זה יותר: 5 טיפים לעיצוב מטבח מינימליסטי

המטבח הוא המקום שאמור לעורר בנו השראה וגם להשרות רוגע. הוא המקום בו אנחנו מבלים זמן רב בביצוע פעולות שונות ומגוונות, ולכן כשמדברים על עיצוב המטבח מדברים על אחד האתגרים הגדולים ביותר בעיצוב הבית וכשמדברים על עיצוב מטבח מינימליסטי מדובר באתגר גדול אף יותר.

התפישה הרווחת היא שמטבח מינימליסטי הוא מטבח קר ומנוכר אבל שילוב של המטבחים המודרניים עם העיצוב הנקי יכולים ליצור מטבחים חמים, מזמינים, משפחתיים ויפים שלא תרצו לצאת מהם.

אז איך מעצבים מטבח מינימליסטי יפה? כל הטיפים למטבח המושלם נמצאים ממש כאן.

שילוב של עץ בחזיתות המטבח המינימליסטי
עיצוב ענבל דניאל | צילום נדב פקט

פשוטו כמשמעו – פחות זה יותר

עיצוב מטבח מינימליסטי מפחית שימוש באלמנטים כמו ידיות, מדפים פתוחים, אריחים, מתלים ועוד. כדי ליצור מטבח מינימליסטי מרהיב רצוי לבחור בידית אינטגרלית או במנגנון פתיחה בלחיצה, לוותר על האריחים ולעלות עם השיש אל הקיר, לבחור בחזיתות חלקות לגמרי ולהימנע מבחירת חפצים ואלמנטים שאין להם מקום מוגדר.

מטבח מינימליסטי לבן
עיצוב הילה לוי | צילום נדב פקט

כל דבר והמקום שלו – תכנון מקומות אחסון

תכנון של מקומות אחסון רבים יכול לשמור על המראה המינימליסטי הייחודי אותו אתם רוצים לתת למטבח.

מקומות אחסון במטבחים זהו אלמנט שמקדישים לו תשומת לב רבה ובמטבחים מינימליסטיים בפרט. לכל אלמנט חשוב שיהיה את המקום שלו ולכן חשוב לתכנן מקומות אחסון שיקלו עליכם לשמור על המטבח נקי ומסודר בצורה שנוחה שתתאים לצרכים שלכם. בעיצוב המינימליסטי המטרה היא ליצור תחושה של מרחב וניקיון עיצובי ולכן תכנון מקומות האחסון צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.

מטבח מינימליסטי עם שימוש בחומרים טבעיים
עיצוב שרון ארמר, סטודיו שייפ | צילום סוזי לוינסון

לא לפחד מצבע – גם במטבח מינימליסטי

החשיבה של כל מי שמעוניין לעצב מטבח מינימליסטי היא שהוא צריך להימנע משימוש בצבעים על מנת ליצור חלל נקי ומיוחד. אבל צבעוניות במטבח יכולה להפוך אותו לייחודי וחד פעמי מבלי לגרוע מהעיצוב המינימליסטי. צביעה של כל ארונות וקירות המטבח בגוון אחד היא אופציה נהדרת לעיצוב מטבח מינימליסטי עכשווי וניתן לשלב את הצבע עם טקסטורות שונות ומודגשות שיכניסו לו אופי וישמרו על המראה הנקי.

מטבח מעוצב בקווים נקיים
עיצוב וצילום רותי

השראה מהטבע – בחירה בחומרים טבעיים

שילוב של חומרים טבעיים בעיצוב הבית ובמטבחים מינימליסטיים בפרט זהו אחד מהעקרונות החשובים של העיצוב המינימליסטי. החומרים הטבעיים יכולים ליצור אווירה חמה וניגודיות נעימה. ניתן לבחור בשיש טבעי עשיר בגידים, עץ, אבן ובטון, חומרים שישלימו את עיצוב המטבח ויתנו נגיעה אסתטית לעיצוב הנקי.

מעבר לכך ששימוש בחומרים טבעיים במטבח מכיס אליו אווירה ייחודית, השימוש בחומרים אלו יכול לחבר את המטבח לבית כולו וליצור חלל הרמוני ייחודי ומזמין.

מטבח שחור בעיצוב מינימליסטי
עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס

מינימליסטי – אבל במידה

אז נכון שבעיצוב המינימליסטי פחות זה יותר אבל על מנת ליצור חללים מעוצבים, יפים ומלאים באופי לא צריך להגזים עם הקו הנקי ומומלץ לשלב בין טקסטורות וחומרים שיכניסו עומק למראה הכללי של המטבח (או של הבית כולו). ניתן לשלב פרטי נוי מעוצבים גם הם בקווים נקיים וכמובן הכי חשוב לעצב בחוכמה מבלי להתפשר על הפונקציונליות של המטבח.

חזיתות מטבח בגוון מנטה בהיר
עיצוב יובל בוזגלו | צילום עומר שורר

חולמים לעצב מטבח מינימליסטי שיענה על כל הצרכים שלכם?

בעזרת צוות מקצועי בעל ידע עשיר וניסיון רב נתכנן ונעצב עבורכם את המטבח המושלם. שנתחיל?

פוסטים אחרים בבלוג...