לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח כפרי מעוצב

מטבח כפרי מעוצב הוא חלומם של רבים ואנחנו לגמרי יכולים להבין מדוע כ"כ הרבה אנשים אוהבים מטבחים כפריים. מטבח כפרי מסמל משפחתיות, אהבה, חום, שייכות, חיבה, יש בו מן אווירה קסומה, שגורמת לכל אחד לרצות להישאר בו לנצח. יש שאומרים, שכאשר המטבח נראה טוב, גם האוכל יוצא טוב, כי האווירה בו מתבצע הבישול היא הרבה יותר נעימה וחמה.. וכולנו יודעים שאוכל, שעושים באהבה יוצא הכי טעים♥

אם יש מטבח כפרי שתמיד חלמתם עליו, יחד עם נגריית יגל תוכלו להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים – אנו מייצרים ומעצבים מטבח כפרי מעוצב לכל בית, בכל צבע ובכל סגנון, תוך כדי התחשבות רבה בפונקציונאליות, בשטח העבודה, בהתאמת מוצרים משלימים לפי העדפת הלקוח, שימוש בחומרי גלם הכי איכותיים שיש, הכל על מנת שתוכלו להגשים את חלומכם ולקבל  מטבח כפרי מושלם בבית שלכם.

אם בעבר מטבח כפרי מעוצב, היה נמצא  אך ורק בבתים של משפחות שגרות בבתים פרטיים, מוקפים בטבע וצמחייה, היום הדבר אינו קיים. מטבחים כפריים מתאימים לכל בית, בכל מיקום, אם זו דירה, או בית פרטי במרכז הארץ, דרום או צפון. בעידן של היום אנו יכולים לבחור כיצד לעצב את ביתנו וליצור את האווירה הנכונה והמועדפת עלינו.

מטבח כפרי מעוצב מכניס לבית תחושה של פעם, אך יחד עם שילוב של צבעים ואביזרים משלימים, ניתן לשלב גם עיצוב יותר מודרני, עדכני וחדשני. השילוב בעיצוב בין עבר להיום הוא מעניין מאוד ויוצר מראה נעים, אסתטי, כפרי ומודרני יחדיו.לבחור מטבח הוא תהליך לא פשוט, אך בשביל זה אנחנו כאן 🙂 כדי לאפשר לכם לעבור את התהליך בצורה הרבה יותר חכמה, רגועה ומהנה! אחרי הכל, המטבח נועד כדי לגרום לכם ליהנות יותר מהבית ולצבור עוד אינסוף זכרונות וחוויות.

 

אז..אם אתם מעונינים במטבח כפרי, הצעד הראשון להתחלת התהליך הוא יצירת קשר עימנו

מלאו פרטים ונתאם פגישת היכרות 🙂

[contact-form-7 id="13340" title="סטריפ צור קשר"]

פוסטים אחרים בבלוג...