לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח כפרי ירוק

לפני כחצי שנה, חברה טובה שלי אלונה סיפרה לי לראשונה על הוגה. הוגה היא מילה דנית שמסמלת איכות חיים כפרית. סביב המילה נבנתה תפיסת עולם שלמה שמדברת על איך אתם מרגישים בסביבה שלכם, בבית שלכם. איך יוצרים לעצמנו סביבה שמרגישה לנו נעימה וחמימה. בכל בית ובדברים הקטנים. איך בעצם כל זה מתקשר אל מטבח כפרי ירוק?

אז איך בעצם עושים הוגה ואיך זה מתקשר אל מטבח כפרי ירוק?

יש ספרים רבים וטובים שמדברים על התפיסה, על מה שעומד מאחוריה וכמובן, על איך ליישם את ההוגה בבית שלנו. אבל בגדול, כדי שיהיה מאיפה להתחיל ,נספר שהוגה מדברת על שינויים קטנים שעושים הבדל גדול. לא צריך להחליף את כל הבית, לא צריך לעבור לבקתת עץ כדי להרגיש חמימות.

יש שינויים קטנים שנוכל לעשות, גם אנחנו בבית העירוני שלנו, בדירה בבניין או בכל מקום שנחיה בו, אפשר לעשות הוגה בלהחליט לשפץ רק את המטבח כי הוא מסמל את הביתיות והחמימות בבית. אפשר לפזר שמיכות נעימות ומפנקות קרוב לספה, כדי שנוכל להתכרבל. עוד רעיונות לתחושת הוגה הם הנחת כריות נעימות וכיפיות בבית במקומות בהם אנו יכולים לשבת עם עצמנו, עם ספר, עם כוס יין ולהרגיש פינוק. להוסיף לחלל הבית נרות עם ריח טוב, לפזר אותם ולהדליק אותם, כן גם כשאנחנו לבד בבית ולאו דווקא במצב רוח רומנטי.

אז דיברנו על לשפץ את המטבח, איזה מטבח יעביר לנו את תפיסת ההוגה ויגרום לנו לתחושת חמימות? אין לזה תשובה אחת. בסוף, זה צריך להיות משהו שיגרום לנו להרגיש את הנעימות, הביתיות, הקרבה לעצמנו ולחיים וכמובן, החום שאנחנו צריכים בחדר הכי חשוב בבית – המטבח.  אפשר בהחלט לבחור מטבח כפרי ירוק שמעביר חמימות וחיבוק אבל גם רעננות. להכניס אליו בנוסף לעץ הירוק הצבוע יפה, גם אלמנטים חיים. עציצים, אדנית עם) צמחי תבלין שגם יהיו שימושיים לנו בבישול ונרות עם ריח נייטרלי ונעים שילוו אותנו בבישול ארוחה ביתית מפנקת לנו ולאנשים שאנחנו אוהבים.

דמיינו לעצמכם ערב, אתם אחרי ארוחת ערב מפנקת שהכנתם ב מטבח כפרי ירוק שלכם, אתם על הספה עם כוס שוקו מפנקת, לאור נרות מכוסים בשמיכה זוגית נעימה ורכה, מרגישים את החום? זה הוגה.

פוסטים אחרים בבלוג...