לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

9 דרכים לקבלת מראה של מטבח אנגלי מסורתי

כאשר רוב האנשים חושבים על מטבח אנגלי מסורתי, מה שהם ככל הנראה מדמיינים הוא מטבח גרוזיני מסורתי: נבנה בין 1714-1830, מאופיין בקישוטים מלאי מחשבה, מאופקים, לוח של צבעים ומיקוד בפונקציה. חשבו אחורה על המטבחים שבאחוזת דאונטוןפארק גוספורדמתחת ומעל המדרגות, וכל דרמה אחרת בתקופה הבריטית שאתם צופים. למען הדיוק, מטבח גרוזיני היה ככל הנראה יורד למרתף ברמתו. למרבה המזל, התפיסות של היום על הסגנון הקלאסי נדדו מעל פני האדמה והחשמל נוסף לתערובת, בעוד שרבים מהחתימות הסגנוניות נותרו פופולריות כיום כמו שהיו לפני למעלה משלוש מאות שנים.

 

אם הסגנון הקלאסי הזה מושך, ישנם כמה סימני היכר למטבח גאורגי שכדאי לשקול ליישם בחלל שלך. פנינו למומחים ממעצבי מטבחים אנגליים מפורסמים בנגריית יגל– אשר, למרבה המזל, מגלים לנו את סודות במטבח האנגלי. הנה, 9 הדברים שכדאי לדעת:

 

  1. שמרו על צבעים פשוטים."עד תחילת המאה ה-20 מטבחים היו נחלת הצוות המקומי ולכן נצבעו בצבעים מעשיים ולא 'ראוותניים'". "הצבעים היו גם צבעים 'טבעיים' מאוד, מכיוון שהם היו עשויים מפיגמנטים טבעיים." באופן מסורתי, ארונות וקירות היו נצבעים בצבע יחיד, לרוב בגימור צבע מט. כיום, בדרך כלל, נגריית יגל משתמשת בגימור eggshell, ורוב המטבחים שלהם צבועים בעבודת יד בעזרת מברשת, "אנחנו לא אוהבים את 'גימור המפעל' של צבעים מרוססים," אומרים בנגריית יגל. "גימור מוברש מראה את המגע האנושי, מתיישן היטב וניתן בקלות לחדשו."

 

  1. השתמשו בחומרים מסורתיים, פשוטים כמו שיש ואבן עם ליטוש ברק חלש ומושחז או עץ עם גימור ברק חלש. ונסו לאמץ פטינה על ידי שימוש בחומר שהוחזר מחדש, פליז או ברזל שלא נצפו או זכוכית משוחזרת, אשר "יש לה תנועה קלה", אומרים בנגריית יגל.
  2. התמקדו בפונקציה. סימטריה וסדרי אדריכלות קלאסיים הוערכו בתקופה הגאורגית. אבל בעיצוב המטבח, פונקציה צריכה להיות בסדר העדיפויות. "כמו המצטרפים למאה ה-18, אנחנו לא אובססיביים לסימטריה", אומרים בנגריית יגל. "לפעמים תכנית מסוימת דורשת סימטריה, אך במצבים רבים היא יכולה ליצור אפקט שהוא שתלטני."

 

  1. נקטו בגישה הדמויה לרהיטים בארונות במקום לחשוב רק על כמה ארונות עליונים ותחתונים אתה יכול להתאים לחלל. "נעדיף ליצור ארון עצמאי יפהפה לשבת בצד אחד של המטבח מאשר בשורה עמוסה של ארונות קיר", אומרים בנגריית יגל. אולי שידת מדפים בגובה מלא, או ארון שטחי שנמצא ישירות על השיש.

 

  1. הוסיפו חדר אחסון. כן, מבחינה טכנית זה לא חלק מהמטבח, וכן, זו רק הדרך האנגלית לומר חדר בוץ. אבל אם אתה הולך בדרך האנגלית המסורתית, אתה יכול באותה מידה להתחיל לקרוא לזה "חדר נעליים". ובזמן שאתה מתחיל, התחל לקרוא לחדר הכביסה שלך "חדר לשטיפת כלים".

 

  1. הפרטים חשובים, אך אל תגזימו. בקומה העליונה היו בתים רבים בגאורגיה המון עיצובים מדהימים, אך "הנגרות של 'מתחת למדרגות' שרואים בבתים בגאורגיה נועדו בעיקר כפרט טכני ולא לתצוגה", אומרים בנגריית יגל. 

 

  1. הוסיפו מזווה. ""Larder cupboards" הם למעשה מזווה אחסון למוצרים שצריכים להיות קרירים אך לא במקרר – פריטים כמו גבינה או ביצים, שאנו לא תמיד מקררים, אך ניתן לאחסן אותם במזווה," אומרים בנגריית יגל. באופן מסורתי, אלה היו באים עם פתח אוורור מהצד הקריר של הבית, אך הם עדיין דרך שימושית ונאה לאחסון ולהצגת פריטים שבשימוש לעיתים תכופות. הם נועדו לתקופה שלפני המקררים. "

 

  1. הכלילו אי. בין אם מורם מהרצפה על רגליים בגובה מלא, אי מרכזי גדול יהיה סוס העבודה של המטבח. "רבים מה'איים' שלנו מבוססים על דוגמאות מבתים אנגליים גדולים שהיו למעשה מטבחים מסחריים", אומרים בנגריית יגל. "אלו היו בדרך כלל שולחנות הכנה גדולים באמצע החדר שהופיעו יחד עם מגירות, ארונות וכיורים."

 

  1. רכשו לעצמכם AGA. "זהו תנור בריטי מסורתי שיתן פיניש אנגלי למטבח שלכם

פוסטים אחרים בבלוג...