לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

לא רק בכפר: טיפים לעיצוב מטבח כפרי

בשבילנו המטבח הוא המרכז של הבית, הלב הפועם, המקום בו אנחנו פותחים את הבוקר עם קפה טוב, המקום בו כולם מתכנסים לארוחה משפחתית חמה. לכן חשוב לנו מאוד שהמטבח יהיה מעוצב בצורה פרקטית, שמתאימה לצרכים שלנו וממלאת את הלב הפועם ביופי רב.

עם השנים המטבח מקבל יותר ויותר מקום בעיצוב הבית, ויותר ויותר סגנונות עיצוב וטרנדים משתלטים על המטבח אך מאז ומתמיד ישנו סגנון עיצוב אחד שתמיד נשאר מיוחד ותמיד נשאר רלוונטי. אנחנו מדברים על עיצוב מטבחים כפריים כמובן.

החספוס בעיצוב, המקוריות, האותנטיות המחבקת והאווירה החמה הופכות את הסגנון העיצובי לאהוב במיוחד על אדריכלים ומעצבי פנים. רוצים לעצב את המטבח בסגנון הכפרי? הכנו עבורכם טיפים מושלמים לעיצוב המטבח הכפרי. מוכנים?

מטבח כפרי בצבע תכלת
עיצוב אור אוחיון | צילום רועי דורי
מטבח כפרי בצבע תכלת
עיצוב אור אוחיון | צילום רועי דורי

השתמשו בטכנולוגיה

אחד המאפיינים העיקריים של מטבח כפרי הוא העובדה שהמטבח הכפרי מחבר אותנו לטבע בעזרת נראות טבעית. זה לא אומר שאתם צריכים לתכנן את המטבח שלכם בצורה מיושנת כדי לתת לו את המראה הייחודי. היום, בזכות הטכנולוגיה, אתם יכולים ליהנות ממטבחים כפריים עשויים מעץ מלא ומשלבים בתוכם מוצרי חשמל כמו קולט אדים, מדיח, תנור ועוד. ככל שתשתמשו בטכנולוגיה המתקדמת הקיימת היום בשוק כך המטבח שלכם יענה על יותר ויותר צרכים שלכם, יהיה לכם יותר כיף לשהות בו והשימוש שלכם בו יהיה קל, מזמין ונוח.

מטבח כפרי בצבע ירוק
עיצוב אנני זגורי | צילום סוזי לוינסון
מטבח כפרי בצבע ירוק
עיצוב אנני זגורי | צילום סוזי לוינסון

שלבו חומרי גלם שונים

זה נכון שכשמדברים על מטבחים כפריים אנחנו מדברים על עץ. אבל לא רק. העיצוב הכפרי מתייחס לכל חומר גלם במראה הגולמי והמחוספס שלו. במטבח כפרי אפשר לשלב משטח עבודה משיש, זכוכיות בארונות המטבח, מוצרי חשמל מנירוסטה ואפילו ברזל המשתלב בצורה הרמונית ונעימה בעיצוב הכפרי. את הברזל ניתן לשלב בנגיעות קטנות שיעזרו לכם להכניס את האווירה הטבעית ועדיין לשמור על קו עיצובי כפרי נעים ומדויק, ניתן לשלב כיסאות עם רגלי ברזל או אפילו ידיות מפורזלות המשלימות את המראה הגולמי.

עיצוב מטבח כפרי
עיצוב נגרית יגל | צילום סוזי לוינסון
עיצוב מטבח כפרי
עיצוב נגרית יגל | צילום סוזי לוינסון

אל תחששו מצבע

הטיפ הזה תקף לעיצוב מטבחים כפריים אך לא רק. זה נכון שהמטבחים הלבנים הם נעימים לעין ומשתלבים טוב בכל עיצוב בו תבחרו לבית כולו אבל אל תחששו לשבור את השגרה עם צבע, זה יכול להיות בריהוט המשלים למטבח, באי, בחלק מחזיתות המטבח ובמטבח הכפרי זה יכול לבוא לידי ביטוי ביחידת אחסון מעוצבת בצבע שובר שגרה ושונה מהמטבח כולו או אפילו בבחירת הריצוף. אל תהיו בנאליים ואל תחששו להעז. במיוחד בעיצוב הכפרי הגוונים המאפיינים אותו תמיד יישארו רלוונטיים.

מטבח כפרי מעוצב
עיצוב עליזה סויסה | צילום מאור מויאל
מטבח כפרי מעוצב
עיצוב עליזה סויסה | צילום מאור מויאל

תנו למטבח לשרת אתכם.

עוד לפני שאתם מתחילים בשלב העיצוב, חשבו מהם הצרכים שלכם מהמטבח וזכרו שהמטבח צריך לשרת אתכם ולא אתם אותו. עשו רשימה של ההתנהלות היומיומית שלכם במטבח ויחד עם אנשי הצוות הטובים ביותר בנגריית יגל נוכל להתאים את התכנון והעיצוב לרשימת הצרכים שלכם וליצור עבורכם מטבח כפרי מרהיב שעונה על כל אחד מהרצונות הפרקטיים והעיצוביים שלכם.

מטבח כפרי בקווים נקיים
עיצוב אילת רוזן | צילום סוזי לוינסון
מטבח כפרי בקווים נקיים
עיצוב אילת רוזן | צילום סוזי לוינסון

בחירת הסגנון העיצובי של המטבח משפיעה רבות על הסגנון העיצובי הכללי של הבית ועל האווירה בו. המטבח הכפרי ישרה על הבית אווירה טבעית, חמה ונעימה. אז למה אתם מחכים? בואו לתכנן את המטבח הכפרי שלכם.

פוסטים אחרים בבלוג...