לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

עיצוב מטבח בסגנון אישי

עיצוב מטבח בסגנון אישיחולמים על עיצוב מטבח בסגנון אישי? אם כבר החלטתם לעצב את המטבח מחדש, או שאתם מזמינים מטבח חדש לבית שלכם תוכלו בהזדמנות זאת לבחור את מטבח החלומות שלכם. בתור התחלה תוכלו לפנות אל נגריה בעלת וותק וניסיון המעסיקה את הנגרים המקצועיים ביותר והמודעים למגמות חדשות.


עיצוב מטבח בסגנון אישי – שיתוף פעולה בין נגריה למעצב

כאשר בוחרים בנגריה ניתן להיות סמוכים ובטוחים שיהיה מדובר על עיצוב ייחודי ומקורי, בניגוד לסרט הנע במפעלים, וגם המחירים יותר זולים, נושא שאי אפשר להתעלם ממנו. נגריות אינן מעצבות מטבחים על פי קטלוג כלשהו, הן מייצרות לכל לקוח מטבח אישי המותאם לצרכיו וטעמו האישי.


עיצוב מטבח יוקרה בהתאמה אישית

נגריות פרטיות מתמחות גם בעיצוב מטבחים יוקרתיים על פי הטרנדים האחרונים ומגמות עיצוב חדשניות. בנוסף הן עושות שימוש בסוגי עצים שונים ואיכותיים, כל מטבח מעוצב בהתאמה אישית בהתאם להעדפותיו של הלקוח. כדאי לבחור נגרייה בעלת וותק וניסיון בתחום עיצוב מטבחים, על מנת שהמטבח לא רק יהיה נאה למראה, אלא גם פונקציונאלי. חשוב שהעבודה תהיה איכותית, שרמת הגימור תהיה גבוהה, כאשר בוחרים בנגרייה פרטית, תמיד יש אל מי לפנות, מוענק יחס אישי ופרטני לכל לקוח, נגריה העושה שימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה, העבודה הינה מדויקת ומקצועית.


המטבח הוא הלב של הבית

נגריה מקצועית מודעת היטב לכך שהמטבח הוא לב ליבו של הבית, סגנון ועיצוב המטבח חייב להיות מותאם לחללים האחרים על מנת ליצור הרמוניה ורצף עיצובי. יש לעשות שימוש בחומרים המשובחים ביותר שישנם. מטבח הוא המקום בו מתאספת כל המשפחה ולכן חשוב מאוד שמטבחים יוקרתיים יהיו גם פונקציונאליים ועם זאת יש לשמור על קווי עיצוב על פי טעמו של הלקוח. ניתן לעצב מטבחי יוקרה באמצעות תוכנה, זו מאפשרת הדמיה בתלת מימד, מתקבלת תמונה צבעונית ומרהיבה המספקת אינדיקציה. בצורה זו לקוחות הנגרייה מקבלים פרספקטיבה והמחשה. ניתן להתרשם מהמטבח עוד בשלב בו מתכננים ומעצבים אותו.


עיצוב מטבח בסגנון אישי חדשנות במטבח

הלקוחות הישראלים אינם שמרנים, הם תרים אחר מגמות חדשות בכל הקשור לעיצוב מטבח בסגנון אישי יוקרתי ומודרני, ורצוי שחלל זה יהיה בעל מאפיינים אותנטיים. בנגריה הפרטית בניגוד למפעלים מעניקים יחס וטיפול אישי לכל לקוח ולקוח, מסייעים לו בשלבי תכנון המטבח, מייעצים, מדריכים אותו בזמן ההתקנה. המטרה היא לעזור בהליך התכנון ולהגשים את חלומותיהם של הלקוחות.


ידע וניסיון בעיצוב מטבחי יוקרה

ייצור מטבחי יוקרה ועיצוב מטבח יוקרה איננו עניין של מה בכך. נדרשת התמחות בתחום וניסיון בין אם מדובר על מטבחים בסגנון כפרי, כלומר מטבח מעץ, ובין אם מדובר על מטבחי יוקרה מודרניים אותם מעצבים על פי דרישות ארגונומיות. המרכיבים העיקריים של כל מטבח הם בישול, אחסון והכנה. חשוב מאוד שהמטבח יתאים לאופי הלקוח וכמו כן יהיה שימושי. אם אתם שואפים לעצב מטבח ייחודי בעל מאפיינים משלו שלא תיראו באף מקום אחר, אם אתם מעוניינים במטבח יוקרה אותנטי, ההמלצה הגורפת היא לפנות לנגרייה פרטית, שם יוכלו לענות על מבוקשכם.

פוסטים אחרים בבלוג...