לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מגוון חומרי גלם למטבח

בחירת חומרי גלם למטבח

המרכיב החשוב והבסיסי ביותר במטבח הוא העץ, חומר הגלם, ממנו הוא עשוי. ככול שחומר הגלם יהיה איכותי ועמיד יותר כך אורך חייו של המטבח אותו אנו קונים יהיה ארוך יותר. להלן מדריך לבחירת חומרי גלם לעיצוב במטבח כך שיאריך חיים וישרת אתכם בצורה נאמנה ואפקטיבית.

ניתן להבחין בין מספר חומרי גלם איתם אנו עובדים בענף המטבחים

1.) עץ מלא – כשמו כן הוא – עץ טבעי שלא נעשה בו כל שינוי של הדבקה, טחינה או גריסה. לדוגמא : בוק, אלון, דובדבן, אורן, אגוז וכו'. עץ מלא בדרך כלל ישמש אותנו לבניית דלתות המטבח אך לא לבניית גוף הארונות.

2.) עץ הסיבית – פלטה העשויה משבבי עץ עדינים בתערובת של דבק ועוברת תהליך כבישה בלחץ ובחום. יצירת מטבחים מסיבית איננה מומלצת מכיוון שהחומר אינו עמיד בלחות. הסיבית הינו חומר גלם זול אך גם נשחק במהירות.

3.) MDF– פלטת הMDF היא למעשה תערובת של אבק עץ דחוס, בתוספת דבקים וחומרים אשר נותנים לו חוזק ומראה אחיד מכל צדיו. בפלטה זו נשתמש לרוב ליצירת דלתות המטבח.

4.) עץ הסנדוויץ' – פלטת הסנדוויץ' מורכבת משכבות דקות המודבקות אחת לשנייה. כתוצאה מכך לפלטת הסנדוויץ' עמידות גבוהה בפני עיוותים ולחות. פלטת סנדוויץ' היא המתאימה ביותר עבור גופי ארונות המטבח, ארונות בגדים ועוד שימושים רבים נוספים.

קיימים מספר סוגים של פלטות סנדוויץ'

  • סנדוויץ' ליבנה/בירץ' – עץ חזק ובעל דופן יפה בצבעים לבן וצהוב. ביחס לסנדוויץ' הרגיל שכבותיו דקות מאוד וכתוצאה מכך נחשב לחזק ועמיד. מחירו גבוה מאוד, כמעט כמו עץ מלא ועל כן השימוש בו הוא נמוך יחסית. ישמש בדרך כלל לבניית גופי ארונות המטבח.
  • סנדוויץ' טווין – שילוב שכבות של עץ הגבון מחלקה החיצוני של הפלטה ועץ זול מחלקה הפנימי. פלטה ברמה סבירה.
  • סנדוויץ' אדום – סנדוויץ' אדום עשוי מעץ גבון וצבעו אדמדם גם מבחוץ וגם מבפנים. ישמש לבניית מטבחים, חומר מומלץ וזול ביחס לעץ המלא.
  • סנדוויץ' צפצפה – פלטה ברמה בסיסית, עשוי מעץ הצפצפה ובעל גוון בהיר. מחירה נמוך והחומר קל וחלש ועל כן לא מומלץ לייצור מטבחים.

בנגריית יגל, אנו מתחייבים לייצר את המטבחים מהחומר הטוב ביותר ובאיכות הטובה ביותר תוך התחשבות בתקציב המוקצב לצורך עיצוב מטבחים. נגרית יגל מחזיקה מלאי גדול של חומרי גלם למטבח – בואו לבקר ולהתרשם באולם התצוגה שלנו.

פוסטים אחרים בבלוג...