לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

משטחי עבודה למטבח

משטחי עבודה למטבח מחומרים טבעיים:

אבן טבעית:

שהיא מחצב מן הטבע, הנפוצים ביותר בארץ הם שיש חברון, מצפה, בירזית. המאפיין של משטח כזה הוא המראה הטבעי שלו והמגע שלו.

חסרונות: רגיש לחום וקור, יכול לקבל כתמים בגלל תבלינים או שמן הוא חומר שסופג.

שיש:

חומר שמופק מסלעי תהום, הגוונים שלו לא ניתנים לבחירה ( בד"כ מגיע בגווים של אפור, חום, וורוד)  ולא הפלטות לא נראות דומות זה לזו בגלל היותו חומר טבעי, ישנם רמות שונות של איטום תלוי במחצב ובסוגו של השיש. השיש מתאפיין בטקסטורה כמו של גידים ועוד טקסטורות  תלוי בסוג השיש. השיש ברובו מגיע לארץ מחו"ל.

ישנם סוגים כאלו שיותר רגישים לכתמים, שמן ומים ויש סוגים שיחסית הם אמידים מאוד, תלוי בסוג. מחצבים מינרליים ואבנים טבעיות למטבח כגון אוניקס, גרניט, בזלת וטרוורטין, היתרונות שלהם הינם עמידותם הגבוהה. הם חזקים, לא סופגים כתמים ולא נשרטים, ניתן להניח עליהם כלים חמים אשר נותנים מראה מיוחד ויוקרתי .

עץ:

משטחי עבודה למטבח העשויים מעץ מלא

אחד החומרים הפופולאריים במטבח הינו הבוצ'ר, קורות עץ טבעי אשר מחוברות יחד, לקוחות רבים שואלים למה לא להניח פלטה אחת גדולה ורחבה…? פשוט מאוד!!! פלטה אחת שלמה מקבלת עם הזמן בטן ולכן מחברים כמה לוחות עץ גושני על מנת לקבל משטח ישר ועמיד לאורך זמן. אנו מעבים את הפלטה לפי גובה הקנט שמסביב אשר מספק מסגרת יפה ומחזק את הקורות גם כן.

משטח הבוצ'ר נותן מראה קלאסי חם וטבעי, נוח לעבודה בעיקר כמשטח על יחידת האי שמשמש כשולחן אוכל למטבח. ישנם חסרונות למשטח העץ אם לא עושים לו איטום ושכבה שמגנה עליו המשטח יכול לספוג נוזלים. לא ניתן להניח עליו בצורה ישירה דברים חמים ובטח לא לחתוך עליו ללא משטח המיועד לכך כגון קרש חיתוך. היתרון הגדול הוא שבקלות ניתן לחדש אותו ולקבל מראה חדש אם הוא נשרט או שיש עליו כתמים, בשיוף קל ולקה מתאימה אנחנו מקבלים מראה חדש ומושלם.

משטחי עבודה סינתטיים:

במשטחים הסינתטיים ניתן למצוא מגוון של חומרים כמו קוריאן, נירוסטה, שיש אבן קיסר, זכוכית מחוסמת, פורמייקה, ובטון יצוק.

שיש אבן קיסר: מיוצר במפעל אבן קיסר בקיסריה,

החומרים ממנו הוא עשוי הם קוורץ, פולימרים, סוגים שונים של שרפיים, וניתן לשלב בו חומרים כמו קריסטלים ואבנים יפות לקבלת מראה יוקרתי, ייחודי וטבעי. בגלל מגוון הצבעים והטקסטורות הוא מתאים לכל סגנון עיצובי במטבח  כגון מטבח כפרי, מודרני, קלאסי.

המשטח נחשב לעמיד מאוד מבחינת שריטות וחום אך עדיין חברת אבן קיסר לא ממליצה להניח עליו דברים חמים בצורה ישירה.

משטח נוסף שאבן קיסר מייצרים הוא הקונצ'טו המשלב אבנים טבעיות חצי יקרות שאותם משבצים באופן ידני במפעל. זה כשלעצמו אומנות עם עיצוב מרהיב ביופיו.

קוריאן:

משטח הפולימרי אקרילי בעובי של 6 מילימטרים מותקן בדרך כלל על לוח MDF והיתרון העיקרי של החומר הינה היכולת לעבד אותו כמעט בכל צורה, יתרון נוסף הינו היכולת לייצר ממנו משטח אחיד אפילו עם כיור והכל נראה כמקשה אחת ללא חיבורים נראים לעין וכל זאת על מנת לקבל מראה חלק ומושלם כיציקה שלמה. הקוריאן הינו חומר אנטי בקטריאלי ולכן נמצא בשימוש בבתי חולים ומעבדות.

לא ניתן לשים עליו דברים חמים ולא להשאיר עליו תבלינים כי זה הדבר עלול להשאיר כתמים במידה והמשטח נפגע משריטות.

נירוסטה:

משטחי עבודה למטבח מנירוסטה

החומר נמצא בעיקר בתעשייה, מטבחים תעשייתיים תמיד משתמשים בנירוסטה החומר מאוד עמיד, אנטי בקטריאלי ושומר על סטריליות מרבית. יתרון שיש לנירוסטה כמו לקוריאן האפשרות ליצור משטח וכיור שמחוברים יחד ללא מראה התפר והחיבור, כך אנו מקבלים משטח חלק ללא חריצים וחיבורים. מגיע בד"כ מוברש או מבריק ובעל מראה מודרני היי טקי, החיסרון היחיד הינו העלות של החומר.

פוסטים אחרים בבלוג...