לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

תכנון מטבח כפרי

תכנון מטבח כפרי

תכנון מטבח כפרי בעל מגוון מאפיינים, דרכים ואפשרויות. עיצוב מטבח כפרי הוא דבר מדהים, מטבח הוא הנשמה והלב של הבית וסגנון כפרי ידוע כעיצוב חם, מזמין ונעים במיוחד. בנגריית יגל אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של סגנונות מטבחים כפריים, אשר מורכבים באמצעות חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר ובעלי סגנונות שונים ומגוונים, המותאמים לטעמכם האישי.

תכנון מטבח כפרי בנגריית יגל

בעת תכנון מטבח כפרי אנחנו חושבים יחד עם הלקוחות על הדרך הנכונה ביותר עבור הלקוחות של תפעול המטבח. אנו דואגים לניצול מקסימלי של שטח המטבח ושמירה על פונקציונליות. חשוב לנו לבצע תכנון נכון, מדויק ומקצועי, שיצור עבור לקוחותינו את מטבח החלומות. במטבחים כפריים של נגריית יגל מבצעים בנייה של ארונות מטבח ומגירות תוך כדי שימת דגש רב על שטחי אחסון אידאלים. בכל מטבח כפרי יש אי גדול, שהוא משמש ליחידת עבודה דומיננטית ומרכזית במטבח. האי משמש בנוסף בתור שטח אחסון וגם בתור מקום בו כל המשפחה יכולה להתאסף לארוחות וישיבות משפחתיות.

מטבח כפרי

מטבח כפרי מעוצב

מטבח כפרי מעוצב הוא אחד מהמטבחים היפים ביותר של נגריית יגל, יגל מטבחים. הסגנון הכפרי של פעם משדר חמימות ומנגד לזאת הסגנון הכפרי של היום משדר יוקרתיות, השילוב של שניהם יוצר את המראה המושלם, שרלוונטי לעיצוב מטבחים לשנת 2019. מטבח כפרי הוא בעל אופי, משפחה שבוחרת בעיצוב מטבח כפרי אצלה בבית, צריכה להתחבר אל הסגנון הכפרי. במידה וביתכם מעוצב בפרקט, שילוב של אלמנטים מעץ, סלסלות קש, עציצים ירוקים וכד', מטבח כפרי לגמרי יכול להיות שילוב מוצלח אצלכם בבית.

חולמים על מטבח כפרי בבית? עוברים דרך אולמות תצוגה ומייחלים ליום שהמטבח יהיה שלכם? עכשיו זהו הזמן להגשים את החלום! נגריית יגל מזמינה אתכם להגיע אל פגישת ייעוץ באולם התצוגה במושב יגל ולהתרשם מההיצע הרחב שיש לחברתנו להציע לכם! במידה ואתם חולמים על מטבח כפרי בעיצוב מסוים ואתם מחפשים את המקום שיגשים לכם את הפנטזיה, נגריית יגל כאן לשירותכם, בתחילת המסע אל המטבח המיוחל.

לקביעת פגישת ייעוץ מוזמנים לחייג 072-2657605

רוצים שנחזור אליכם? השאירו פרטים ונציג שירות יצור אתכם קשר בהקדם!


תכנון מטבח כפרי

פוסטים אחרים בבלוג...