לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

שדרוג מטבח קבלן

כל מה שצריך לדעת על שדרוג מטבח קבלן

שדרוג מטבח קבלן – איך כדאי להתמודד על המטבח הסדנטרטי בדירת הקבלן שלכם, מה האפשרויות העומדות בפניכם ואיך לבצע בחירה נכונה של מטבח – כל התשובות בפוסט הבא.

בשעה טובה רכשתם דירה חדשה מקבלן? בוודאי תתאכזבו לגלות שאת המטבח החדש בדירת החלומות שלכם בוחר הקבלן. קראתם נכון: הקבלן הוא זה שבוחר עבורכם את סוג המטבח, את החומרים, את סגנון העיצוב, את הברזים, הכיור ואת פתרונות האחסון ולכם כמעט ואין מרחב תמרון בנושא. שיטת העבודה הזו חוסכת כסף וזמן, אך בעיקר לקבלן שלכם. צורת העבודה הזו של קבלנים וחברות מטבחים אשר הפכה לסטנדרט בישראל היא בעיקר משתלמת עבור הקבלן שלכם אשר רוכש כמות של מטבחים מאותה החברה ונהנה ממחיר מוזל וגם בשל החיסכון בזמני העבודה שכן הדירה משווקת לכם כאשר היא כבר מכילה מטבח בנוי עם מעט מאוד אפשרויות לשינוי ותמרון.

התוצאה של שיטת העבודה הזו היא שאתם כלקוחות מקבלים מטבח שברוב המקרים לא מתאים לצרכים שלכם, מטבח אשר מכיל שטחי אחסון מועטים או שאינו מכיל פתרונות אחסון כלל וכמובן מטבח אשר זהה לזה של כל שאר הדיירים בבניין ללא יכולת להתאים אותו לעיצוב הדירה ולאופי שלכם. מה ניתן לעשות במקרה שאינכם מרוצים מהמטבח הבסיסי שמוצע לכם? הפתרון הוא שדרוג מטבח קבלן ואתם עומדים לגלות שזוהי משימה לא פשוטה בכלל.

מהפך במטבח, שדרוג מטבח קבלן
נגרית יגל – ייצור מטבחים בהתאמה אישית

האם כדאי לבצע שדרוג מטבח קבלן בחברת המטבחים?

אלו מכם אשר יבחרו באפשרות של שדרוג מטבח קבלן בסיסי יגלו במהרה שמדובר במשימה לא פשוטה. מטבח הקבלן שאתם מקבלים בעת רכישת הדירה הוא בסיסי ביותר, והוא מורכב ממספר קטן של ארונות מטבח, כיור, ברז ומוצרי פרזול סטנדרטיים, ללא מגירות ועם שטחי אחסון מועטים ביותר. כל תוספת למפרט המטבח הקיים כרוכה בעלויות גבוהות מאוד ועוד יותר מסובך מכך בהתנהלות שלכם מול חברת המטבחים שעובדת עם הקבלן שאתם עבורה "לקוח שבוי" – אין לכם חברה אחרת לפנות אליה ובהתאם לכך המחיר שתידרשו לשלם עבור כל תוספת בסיסית וכל שינוי יהיה גבוה מאוד ואף לא משתלם. החלפת הדלתות, שינוי לצבע שלא קיים במפרט הבסיסי, החלפת אלמנטים שונים כמו ידיות, ברזים או כיור – כל אלו כרוכים בהוצאות רבות ובקנסות שמשולמים לחברת המטבחים וכך למעשה שדרוג מטבח קבלן הופך להוצאה גדולה ובלתי צפויה, אך בעיקר לבזבוז כסף וזמן.

אם כך מה האפשרויות אשר עומדות לפניכם? להישאר עם מטבח הקבלן, לבחור בשדרוג מטבח קבלן בחברת המטבחים שנבחרה עבורכם ולהתפשר על נוחות ועיצוב ולהתמודד עם האכזבה או לקחת את סכום הכסף שמגיע לכם אם תבחרו להזדכות על המטבח וללכת איתו לחברת מטבחים אחרת או לנגריה.

אם תבחרו לגשת לחברת המטבחים עם זיכוי ולתכנן מטבח משלכם תקבלו זיכוי כספי מסוים מהקבלן. אם תבחרו לקחת את סכום הכסף אל גורם חיצוני ככל הנראה תזוכו בסכום קטן יותר אבל חשוב שתזכרו – זהו הערך האמיתי של המטבח שלכם בשוק ועל כל תוספת שתרכשו בחברת המטבחים לה הקבלן מחויב תשלמו הרבה יותר יותר מהערך האמיתי שלה בשוק.

מטבח יוקרה, נגרית יגל

משדרגים מטבח קבלן? לנגרית יגל יש הצעה שלא תוכלו לסרב לה


במקום למצוא את עצמכם בסיטואציה בלתי אפשרית ההחלטה הנכונה ביותר היא לקחת את הכסף מהקבלן
, להוסיף סכום משלכם ולקבל בעבורו את המוצר הטוב ביותר אצל גורם חיצוני כמו חברת מטבחים אחרת או נגריה אשר מתמחה בייצור מטבחים. אם בחרתם בסופו של עניין לייצר את המטבח שלכם אצל גורם חיצוני חשוב מאוד שתזכרו – ייצור מטבחים דורש ידע, ניסיון ומיומנות בתכנון מטבחים.  בנגרית יגל מציעים לכם מטבח לדירה מקבלן אשר מותאם באופן מושלם לסגנון העיצוב, לשטח ולמבנה ומייצרים עבורכם מטבח בהתאמה אישית ממיטב החומרים בכדי לספק מטבח שמשלב בתוכו עיצוב, פונקציונליות ותכנון מושלם. באולם התצוגה של נגרית יגל תוכלו להתרשם ממגוון גדול של מטבחים וחומרים, ממפרטים טכניים אפשריים, מבחר גדול מאוד של חזיתות, דלתות ומשטחי עבודה. אנו עובדים עם מוצרי פרזול ממיטב הספקים בעולם.

אנו בנגרית יגל מבינים את החשיבות של רכישת מטבח ואת גודל המעמד של רכישת דירה חדשה. לכסף שלכם יש ערך ומגיע לקבל תמורתו את המוצר הטוב ביותר. לכן אנחנו הולכים לקראתכם ומבטיחים לכם שירות מעולה אנחנו בנגרית יגל לא גובים תשלום עבור תכניות ולא לוקחים כסף על ביטול עסקה. אם המטבח או העבודה לא ירדו ליצור אנחנו נותנים ללקוחותינו החזר כספי מלא ובכדי להבטיח זאת ולתת ביטחון ללקוח אנחנו נותנים ערבות אישית על הכסף שלכם. קניתם דירה חדשה מקבלן? אנחנו בנגרית יגל נייצר עבורכם מבטח חלומות מעוצב ונוח לשימוש אשר ישמש אתכם לשנים הבאות.

התקשרו עכשיו לנגרית יגל ונציג שלנו יתאם לכם פגישת יעוץ ללא עלות – 072-2657605

פוסטים אחרים בבלוג...