לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

שדרוג מטבח משעמם – איך תהפכו מטבח שומם למלא חיים?

כמה פעמים ראיתם פוסטים של אנשים, שנמצאים בדירות שכורות ולא יכולים להחליף מטבח ועם זאת מאוד רוצים לשנות אותו? אנו מניחים שהרבה, שדרוג מטבח משעמם היא משימה אפשרית, עם קצת יצירתיות, מחשבה והשקעה.

המטבח הוא הלב של הבית וכאשר הוא לא נראה טוב, קשה מאוד לחיות עם זה בשלום. אם גם אתם חווים את אותה הסיטואציה ולצערכם המטבח שנמצא אצליכם בדירה הוא לא מטבח אנגלי יוקרתי, כפי שמוצג בתמונה, קבלו מאיתנו מספר טיפים לשיפור משמעותי של ניראות המטבח:

לא תאמינו כמה אקססוריז למטבח יכול לחולל פלאים, כמובן שחשוב מאוד לבצע שילוב של אקססוריז נכון, בהתאם לצבעים, מידות וכ'ו, אך עם עושים זאת נכון, התוצאות יהיו מדהימות.

איזה אקססוריז למטבח ניתן לשלב?

שטיח – שטיח מתחת לכיור הוא מוצר חובה בכל מטבח, חשוב לבחור הדפס מתאים לעיצוב הכללי במטבח ולשלב אותו יחד בצורה יפה. לדוגמא אם המטבח הוא מאוד בהיר, מומלץ לשבור את הבהירות עם הדפס צבעוני או אם המטבח מרגיש לכם מאוד עמוס, מומלץ לבחור בהדפס רגוע ועדין.

טפט- אם המגירות והארונות נראים לכם ממש לא טוב, תוכלו לעשות חיפוי טפט, כמובן שאם הדירה אינה שלכם, מומלץ להתייעץ עם בעל הבית (אין סיבה שהוא לא יסכים, בסופו של דבר זה לטובת הנכס שלו).

עציצים- אתם בטוח לאחרונה שמתם לב לאופנת העציצים, מגוון צמחים מלאכותיים וטבעיים, שמשתלבים בכל מני אזורים בבית. הוספה של עציץ ירקרק על גבי מדף או שולחן בפינת האוכל, משנה את האנרגיות שבמטבח ומכניסה בו הרבה חיים. אפילו ניתן לרכוש עציצים עם אפשרות תלייה ולתלות אותם על גבי הקירות, ליד כלי המטבח התלויים.

שילוב של אריחים במטבח הוא דבר קלאסי, שלעולם לא נמאס ממנו. כפי שאתם יכולים לראות במטבח שעצבנו, שמופיע בתמונה למעלה, ישנו שילוב של חיפוי אריחים מדהים, שעושה שינוי אדיר בניראות של המטבח.

קיים מבחר גדול של אריחים, שמתאימים לכל מטבח באופן אינדיבידואלי, במידה ואתם מתקשים בבחירה ומרגישים שהולכים לאיבוד, מומלץ להתייעץ עם מעצבת פנים, שיתנו לכם הערות והארות, דגשים נכונים וחשובים.

בתחום עיצוב המטבחים השמיים הם הגבול, אנו בתור יצרנים ומעצבי מטבחים, דוגלים מאוד בחדשנות ויצירתיות, ואנו בטוחים שגם אם אין ביכולתכם לרכוש מטבח חדש, תוכלו לשדרג מטבח משעמם בעצמיכם, עם קצת יצירתיות ומאמץ, הדבר בהחלט אפשרי.

וביום שתחליטו שהגיע הזמן לעשות מטבח שהוא כולו אתם, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשמח להגשים לכם את החלום 🙂

פוסטים אחרים בבלוג...