לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

צרו את המטבח הכפרי המושלם – עיצוב מטבח

סטיילים אופנתיים ועיצובים

במידה ואתם שוקלים שיפוץ במטבח, הדבר היחיד עליו אתם לא יכולים לוותר הוא העזרה של מעצב מטבחים! עם כל הבלוגים ותמונות המטבחים הלא נגמרות בפינטרסט, זה נראה שעיצוב מטבח לא דורש מאמץ כלל.                     ישנם כל כך הרבה משתנים אותם צריך לשקול כשמתחילים פרויקט בסדר גודל כזה; דבר העלול להיות מכריע לכל מי שלא מתמחה בתחום זה.

הדגשנו כאן את היתרונות של עיצוב מטבח מקצועי:

 

תפקוד

כל מרחב הוא שונה ואין שום גישה אחת המתאימה לכולם כשמתחילים לעצב מטבח חדש. מעצב מטבחים מעריך את המרחב, את מטרת המטבח (האם הוא מיועד לשעשוע, לבישול, לאפייה?) ולוקח בחשבון תקציב ועיצוב אסתטי אותו אתם מעוניינים לקבל. עם כל המרכיבים הללו, הם יוכלו ליצור את העיצוב הכי טוב שיתאים לכם.כשהמטרה היא מטבח "החלומות" שלכם, מעצב מטבחים מקצועי יחסוך את כל ההתרוצצות מצדכם, את כל התחקורים והניחושים וישנו כמובן את היתרון הנוסף של התמחותם בערך נדל"ן והידיעה מה ייתן לכם את התמורה הגדולה ביותר כשזה מגיע למטבח שלכם.

חומרים

הבט נוסף החשוב בענייני עיצוב מטבח כפרי הוא בחירת החומרים המתאימים למרחב שלכם. תקציב ועמידות באים לידי שיקול ומעצב מטבחים ייקח את החלומות והרעיונות שלכם ויתרגם אותם למציאות תוך כדי התחשבות בשני גורמים אלו.

זמן

כל פרויקט ביתי דורש השקעת זמן מצד בעל הבית ועם החיים העסוקים מאוד של כולם; יהיה זה קשה מעט לתת את כל תשומת הלב הדרושה לפרויקט גדול כמו שיפוץ המטבח. יתרון נוסף לגיוס מעצב מטבחים מקצועי לעזרתכם, הוא שהם יישאו בנטל הכבד של עבודת המחקר ותכנון המערך הטוב ביותר וכל שעליכם לעשות הוא לכוון את החזון שלכם בהתאם לתקציב ולמסגרת הזמן.

כשמתחילים פרויקט כזה ואם אין לכם נסיון בעיצוב מטבחים, הדבר יכול להסתבך כשתבינו שעיצוב מטבח הוא קצת יותר מסובך ממה שדמיינתם. זה רק הגיוני להיעזר במישהו מנוסה שיעזור לכם להימנע מטעויות שעלולות לקרות בזמן התהליך.

יש לנו צוות נהדר של מעצבי מטבחים שעזרו ללקוחות שלנו ליצור את מטבח החלומות שלהם על ידי הקשבה לרצונות והצרכים שלהם כשזה הגיע למטבח שלהם ולשילובו בתקציב. אני סמוך ובטוח שלמרבית הלקוחות לא היה את אותו המרחב שיש להם היום ללא עזרת הצוות שלנו!

פוסטים אחרים בבלוג...