לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

עיצוב מטבח קטן עם אי

לעצב בצורה מושלמת

על מנת להפיק את המקסימות מהמטבח שלכם, יש לעצב אותו היטב. עיצוב פונקציונאלי מתחשב בכל ההיבטים והנקודות המשמעותיות לכם.

כל מי שעומד לחדש את המטבח הביתי שלו מוצא את עצמו ניצב בפני התלבטויות רבות ודילמות משמעותיות. כיוון שיש כיום היצע מרשים ומגוון ביותר של חומרי גלם וסגנונות עיצוב. גם מבחינת מוצרי הפרזול והפונקציונליות שהתחום מציע יש שפע של אפשרויות, מה שגורם לרוכש להתלבט רבות בעת הרכישה. אכן, לא קל לבחור את המטבח. אבל הבשורה הטובה היא שאם הצלחתם לתכנן היטב את המטבח שלכם, והשכלתם לבחור את הבחירות הנכונות – אתם עתידים להיות מרוצים מאוד מהמטבח שלכם. הוא ישרת אתכם נאמנה ויאפשר לכם לבצע את מכלול הפעולות הנדרשות לכם בנוחות מקסימלית.

היבטים בבחירה של מטבח

  • בחירת חומרי הגלם – כאשר בוחרים מטבח מודרני חשוב להתייחס לפן של חומרי הגלם. יש כיום מבחר חומרי גלם שלכל אחד מהם יש כמובן יתרונות וחסרונות. יש שימליצו על מטבח מעץ מלא אחרים יכוונו על סנדוויץ". יש שימליצו על צביעה בתנור ואחרים על מטבח פולימר. בכל מקרה חשוב לדעת. שבבחירת מטבח יש את חומר הגלם ממנו מייצרים את המטבח. ויש את החומר החיצוני שהוא זה שניכר בשטח. זה יכול להיות פורמייקה או מטבח פולימר. חשוב לבחור את החומרים המתאימים ביותר לסוג השימוש ולמראה הרצוי.
  • בחירה של עיצוב – כאשר מעצבים את המטבח המטרה היא להשיג מראה מושלם לצד נוחות והתאמה לשימוש הצפוי. אחת האפשרויות הרווחות והפופולאריות ביותר כיום היא עיצוב מטבח עם אי. האי עושה את המטבח למקום נעים ונוח לשהייה. בו נהנים בני המשפחה לבלות יחד. בשעות הארוחה אבל לא רק.
  • תכנון וניצול השטח – כאשר מתכננים את המטבח חשוב מאוד למצוא את הדרך לניצול מקסימלי של השטח. במיוחד כאשר מדובר על שטח קטן יחסית. יש כיום אפשרויות רבות למצות שטחים קטנים ולהפיק מהם את המקסימום האפשרי. כדי להשיג את מקסימום התועלת יש למצוא את השיטות המתאימות לצרכים ולנתונים שלכם.
  • משטחי עבודה ושטחי אחסון – בכל מטבח חשוב שיהיו שטחי אחסון מספקים ושטחי עבודה נוחים. כאשר מתכננים את המטבח יש לשים לב ולא לוותר על כך. כיון שנוחות של מטבח מודרני מתבטאת בנקודות אלו.

מתכננים מטבח מודרני? מתלבטים בין מטבח פולימר לפורמייקה? חשוב לבחון את האפשרויות ולהתרשם מההיצע. כך תהיה הבחירה מושכלת ונכונה.

קבלנים ברמת גן – לחצו כאן >

פוסטים אחרים בבלוג...