לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

עיצוב מטבח כפרי – דלתות צבועות או ציפוי פולימר?

עיצוב מטבח כפרי בחירה מוצלחת

עיצוב מטבח כפרי, חזית מטבח פולימרהבחירה בסגנון עיצוב מטבח כפרי זה הוא דרך נפלאה להכניס הרבה מאוד חום וצבע לבית. הבחירה בסגנון כפרי למטבח שלכם מאפשרת שילוב של כמה סגנונות עיצוב יחד ויצירת חלל מעוצב שכל אלו משתלבים בו באופן מושלם.

כאשר מעצבים מטבח בסגנון כפרי עולה השאלה באיזה חומר גלם לחזיתות להשתמש. האפשרויות העומדות בפניכם הם רבות וכדאי כמובן להתייעץ עם מומחים בתחום ייצור מטבחי יוקרה בכדי לקבל החלטה נכונה. במאמר הזה ננסה להבין מה עדיף לעיצוב מטבח כפרי –חזיתות בציפוי פולימר או שימוש בחזיתות מטבח צבועות .

חזית מטבח פולימר הוא למעשה MDF בציפוי פולימר איכותי אשר מציע לכם גימור מושלם, עמידות גבוהה, נוחות שימוש ותחזוקה קלה. דלתות מטבח בצבע הן למעשה MDF ירוק שעובר צביעה יסודית ואיכותית  ברמת גימור גבוהה מאוד.

ציפוי פולימר לעיצוב מטבח כפרי

היתרונות של בחירה בציפוי פולימר הם רבים. ציפוי הפולימר מגיע במרקמים שונים ובמספר דוגמאות ולכן ניתן לדמות באמצעותו מרקם של עץ או צבע אטום כמו צבע אפוקסי הוא חזק ועמיד, קל מאוד לניקוי ולתחזוקה שוטפת, שומר תמיד על אותו צבע ומרקם ולכן ניתן להחליף חלקים ממנו או להוסיף ולקבל תמיד את אותו הצבע ובנוסף מחירו של ציפוי פולימר הוא אטרקטיבי. השימוש בציפוי פולימר מאפשר גימור מושלם ללא צורך בקנטים בכלל.

לציפוי פולימר יתרונות רבים אך גם כמה חסרונות. בשל העובדה שציפוי פולימר הוא אחיד ומגיע בצבעים ומרקמים מסוימים בתהליך בחירת החזיתות תוכלו לבחור מתוך מלאי קיים של צבעים ומרקמים אלו בלבד.במידה ותרצו להוסיף חלקים מיוחדים בהתאמה אישית כמו קרניזים, סגירות או משרביות יעשה ע"י  התאמת אותם חלקים בצע אפוקסי לצבע הפולימר שבחרתם ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד עם הניסיון שיש לנו לנגרית יגל.

 

דלתות מטבח צבועות לעיצוב מטבח כפרי

עיצוב מטבח כפרי, מטבח פולימר עם תוספת של יחידה | נגרית יגלהיתרונות של שימוש בדלתות MDF  ירוק צבועות בעיצוב מטבח כפרי רבים גם הם. אם תבחרו בדלתות צבועות תוכלו לקבל אותן גם במרקם וצבע משופשף הדומה לעץ טבעי.
דלתות מטבח צבועות מאפשרות לכם גמישות מקסימלית בעיצוב הדלת מכיוון שתוכלו לשלוט באופן מושלם במראה הדלת ולא תאלצו להסתפק בדוגמאות מתוך קטלוג מסויים כמו בפולימר. השימוש ב דלתות צבועות פותח לכם אפשרויות רבות לעיצוב סרגלים, קרניזים, חריצים, משרביות ועוד אין סוף רעיונות. תוכלו לבחור דלתות מטבח צבועות במגוון ענק של צבעים לפי מניפת צבעים נירלט או טמבור.

החסרונות של שימוש ב דלתות צבועות הם בעיקר במחיר ובעמידות.דלתות צבועות נחשבות יקרות יחסית לציפוי פולימר, הן רגישות לחומרי ניקוי, שריטות ופגיעות שונות. הצבע של דלתות מטבח צבועות דוהה עם השנים ולכן בהחלפת דלת חדשה קשה מאוד להגיע לאותו גוון למרות שזה אפשרי.

עיצוב מטבח כפרי בהתאמה אישית

הבחירה בין דלתות מטבח צבועות לבין דלתות מטבח בציפוי פולימר תלויה בסגנון העיצוב שתבחרו ובתנאים האובייקטיביים לכל בית. למשל,בבית שבו גדלים ילדים קטנים נעדיף לבחור מטבח פולימר מכיוון שהוא נוח לניקוי ולתחזוקה ולעומת זאת בבית שבו עיצוב המטבח הוא העיקר נעדיף לעשות שימוש בחלקים מיוחדים כמו קרניזים וחריצים ולכן נשתמש בדלתות מטבח צבועות.

עדיין מתלבטיםקבלו טיפ מנגרית יגלבמידה וראיתם במניפת הצבעים של ציפוי פולימר צבע שאהבתם אנו ממליצים לכם לבחור מטבח פולימר ולהתאים יחידה נוספת לחלק העליון בצבע מיוחד ומענייןכך תקבלו מטבח פרקטיזול יותר ובעל מראה ייחודי.

 

פוסטים אחרים בבלוג...