לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח מעוצב בנגרית יגל

מטבח מעוצב ופונקציונלי

נגרית יגל בעלת ניסיון של שנים בעיצוב ובניית מטבחים מציעה לכם, לקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבי פנים וחובבי עיצוב ליצור מטבח מעוצב ברמה גבוהה, פונקציונלי ונוח בנגריה מקצועית אשר יודעת לשלב בין כל המאפיינים ולהגיע לתוצאה ברמת גימור גבוהה וללא פשרות. אם בעבודה מול אנשי מקצוע, מעצבים וקבלנים או בעבודה מול הלקוח הפרטי, אנו יודעים לתת מענה לכל צורך ופתרון לכל בעיה והכל בכדי לייצר עבורכם מטבח מעוצב ואיכותי מבלי להתפשר על אף אחת מהתכונות. אנו שמים דשג על עיצוב ברמה גבוהה יחד עם התאמה כללית לעיצוב הבית ולסגנון ויחד עם זאת לא מתפשרים עח ניצול מירבי של שטחי האחסון, נוחות השימוש ופונקציונליות גבוהה.

מטבחי יוקרה של נגרית יגל

מטבחי היוקרה שלנו מתאימים ללקוחות אשר בונים בית חדש ומעצבים אותו מאפס וגם ללקוחות אשר משפצים בית ישן או מעוניינים בהחלפת מטבח. בגלריות המטבחים שלנו ניתן להתרשם משני סוגי העבודות – מטבחי יוקרה מעוצבים לבתים חדשים ומטבחי יוקרה לבתים שעוברים שיפוץ ועיצוב מחדש. אנו מתמחים גם בבניית ריהוט עץ מותאם אישית, ארונות, דלפקים, חדרי שינה וחדרי ילדים ונוער מעץ.

עבודה עם אדריכלים ומעצבים

כאשר מתכננים מטבח מעוצב עם דגש על רמת גימור גבוהה הדבר הנכון ביותר הוא להעזר בשירותיו של מעצב פנים או אדריכל אשר מתמחים בבחירת חומרים וסגנון עיצוב ובהתאמת המטבח לעיצוב הכללי של הבית. אנו בנגרית יגל מנוסים בעבודה ישירה מול אנשי מקצוע מתחום העיצוב והבניה ומתמחים במתן פתרונות מקצועיים ברמה גבוהה לכל צורך אשר מתעורר בתהליך העיצוב. כל חומרי הגלם שאני משתמשים בהם כמו גם מוצרי הפרזול והחומרים המשלימים – כולם איכותיים ונרכשים ממיטב היצרנים בתחומם. כך אנו מבטיחים ייצור של מטבחים מעוצבים ופונקציונליים ללא פשרות.

 

מטבח מעוצב בנגרית יגל - מטבחי יוקרה ועבודות נגרות

פוסטים אחרים בבלוג...