לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח לבן מודרני

מטבח לבן מודרני

מטבח לבן מודרני פופולארי

אנשים רבים אוהבים את העיצוב המודרני וברוב המקרים הבחירה מלווה בצבע לבן, מכוון שמטבח לבן מודרני מעניק תחושה של ניקיון וסדר במטבח. באופן כללי לצבע הלבן יש סגולות משלו, הצבע הלבן משרה אווירה רגועה, נעימה וטהורה בבית. 99% מהאנשים שמקפידים במיוחד על ניקיון ועל סדר יבחרו בצבע הלבן, מכוון שהוא הצבע שהכי מעניק תחושה של ניקיון ובמטבח מודרני בפרט.

מטבח לבן מודרני

מטבח לבן מודרני משתלב עם מגוון רחב של אקססוריז

היתרון האידיאלי של מטבח לבן מודרני הוא היכולת לשלב מגוון גדול של אקססוריז ומוצרים משלימים במטבח, כגון: מוצרי פרזול, שטיחים, תמונות וכד'ו. לבן הוא צבע ניטרלי ולכן ניתן לשלב אותו עם כמעט כל צבע אפשרי. לדוגמא: במטבח שחור מודרני, יש סיכוי שצבע אדום פחות ישתלב יפה ולעומת זאת במטבח מודרני לבן הצבע האדום ישתלב בצורה מהממת. למרות שבמטבח מודרני לבן ניתן לשלב צבעים רבים, חשוב לשים לב שהבחירה היא נכונה ומתאימה לאופי המודרני של המטבח. לדוגמא: סלסלות קש פחות יתאימו למטבח מודרני, מכוון שהן יותר מתאימות למטבחים כפריים ולעומת זאת שילוב של מגש זכוכית גדול עם פירות טבעיים או מלאכותיים, ישתלב בצורה הרבה יותר יפה ומתאימה למטבח לבן מודרני.

היכן מומלץ לרכוש מטבח מודרני לבן?

מטבח לבן מודרני מומלץ לרכוש מנגריית מטבחים בעלת ניסיון והבנה בתכנון, עיצוב ובנייה של מטבחים מודרניים לבנים.. נגריית יגל מתמחה בכל הפרמטרים הללו. ברשותנו ניסיון גדול בעולם המטבחים ומאחורינו אלפי לקוחות מרוצים, אודות כך תוכלו לקרוא עלינו במדיה החברתית, דירוג בגוגל ובאתרינו. חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב המעצבים ומבטיחה לכם מטבח מודרני לבן מושלם, ללא  כל פשרות, הן באיכות החומרים והן בפונקציונאליות המטבח ומראהו של העיצוב הסופי.

אם החלטתם שאתם מעוניינים בקו המודרני והנקי אצלכם במטבח בחירה במטבח מודרני היא הבחירה המושכלת והנכונה. חברת נגריית יגל תשמח להעניק לכם פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.

צוות היועצים שלנו זמין לרשותכם. חיייגו  072-2657605 וקבעו את הצעד הראשון להגשמת החלום עבור המטבח המושלם.


מטבח לבן מודרני

 

פוסטים אחרים בבלוג...