לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח כפרי תכלת

בעבר, נהוג היה לחשוב שהסלון הוא מרכז הבית. וכך גם נבנו ועוצבו בתים. הסלון במרכז וממנו יוצאות שלוחות של מטבח, חדרים, שירותים ואמבטיה. הרעיון היה שבערב, כולם יושבים בפינת האוכל שבסלון, אוכלים יחד ומבלים זמן משפחתי. אבל האם זה באמת עבד ככה? לא בדיוק.

בבתים רבים, כך הבינו המעצבים, החדר המרכזי בבית הוא המטבח. סביבו הכל מתרחש. הורים רבים הבינו, שלמרות שהם דאגו לשולחנות יפים ונוחים בחדרי הילדים לעשיית שיעורי בית, בסוף הם מצאו את עצמם עושים את שיעורי הבית במטבח על השולחן, או אם מדברים עליי, אז על הרצפה במטבח.

גם את ארוחות הערב שלנו התחלנו כבר לאכול במטבח, השולחנות גדלו, עברנו לאכול סביב האי של המטבח או בשולחנות בר עם הפנים לכירת הבישול. זה הפך להיות החלק השמח בבית ואדריכלים רבים, התחילו לעצב את הבית סביבו. לא עוד מבטחים קטנים, סגורים, מוחבאים. אלא חללים גדולים ממורכזים, בהם בני המשפחה יבלו את רוב הזמן כאשר הם בבית, בבישול, אפייה, אכילה או סתם זמן איכות.

עם השינוי הזה, המטבחים הלכו ונהיו גם יותר חמימים בעיצוב, יותר מוטיבים כפריים, יותר צבעים בהירים ורכים והיום, אם תחליטו לבחור בעיצוב מיוחד של מטבח כפרי תכלת ,  אתם לגמרי ממשיכים את השפה החדשה הזאת.

אז איך מתייחסים למרכז הבית? בכבוד. כאשר אתם יושבים וחושבים על איך אתם רוצים שהמטבח שלכם יראה, זכרו שמעבר להכל, הוא צריך להיות נוח לשוהים בו. העדיפו כסאות עם משענות, מרופדים, שולחן רחב מספיק ולא רק בר צר שלא יהיה מקום להניח עליו דברים, חשוב שהאנשים היושבים במטבח יוכלו לדבר עם מי שמבשל ולכן, עדיף שהכסאות יפנו אל השיש או אל הכיריים ולא ישבו עם הגב אליו, תחשבו על הקירות, מה לשים עליהם שילווה את השהות בצורה נעימה ולא אגרסיבים. עציצים או אדניות, אור צהוב או אור לבן, הפרטים הקטנים האלו הם בסופו של דבר החוויה הכללית בחדר הכי משמעותי בבית ולכן חשוב להשקיע בהם ולזכור שבסוף, אנחנו צריכים להרגיש במטבח בנוח וזה באמת מה שחשוב.

פוסטים אחרים בבלוג...