לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח כפרי לייט

מטבח כפרי לייט מגשימים חלום במטבח

אני אוהבת לבשל. אבל ממש. מגיל קטן אני זוכרת את עצמי עומדת ליד סבתא מלי, מסתכלת עליה מכינה מאכלים הונגריים מפוארים (או לפחות אז הם היו כאלה בעיניי), הופכת בלינצ'סים בידיים במחבת, מטגנת ערמות של שניצלים שתוך דקה, נעלמים ואיך אפשר לשכוח, מוציאה מהתנור את עוגות השמרים המפוארות שלה. בבית של סבתא היה מטבח קטנצ'יק, כזה של פעם. מטר על מטר, משטחי עבודה מינימליים ומקרר ישן שמרעיש. ועכשיו, כשאני כבר גדולה וצריכה לבחור לי את המטבח שלי, אני רוצה לייצר את התחושה שהרגשתי במטבח הקטן ההוא, את החום, המשפחתיות ועדיין להרגיש שהוא אני, עם המודרניות והגאדג'טים שאני אוהבת ואז אני תוהה איך אני מוצאת את העיצוב שיהיה אני.

מצד אחד אני מאוד אוהבת כרום, מאוד אוהבת מודרני ונקי, עם מעט צבעים ומשטחים גדולים, מצד שני, זה לא באמת מתאים לסוג האוכל שאני מבשלת שהוא ביתי, חם, מפנק ומשפחתי. וגם תמיד בסרטים אנחנו רואים את המטבחים הלבנים האלה מעץ, עם משטחים גדולים, עציצים ורקפות על אדן החלון כשכל המשפחה מפריעה לבשל וכולם גונבים ממגש העוגיות החמות שיצאו הרגע מהתנור. אז איך אני עושה מטבח כפרי לייט ועדיין שומרת על המראה המודרני שהוא אני?

האמת, הרבה פחות מסובך ממה שחשבתי. כמו בהרבה דברים כיום, לא חייבים הגדרות. לא צריך להחליט אם המוטיב עיצוב שלנו הוא כפרי או ארט דקו או בכלל תעשייתי. אנחנו יכולים לקחת מוטיבים שונים, מעולמות שונים ולשלב אותם בצורה חכמה בחלל, ליצירת סגנון אישי משלכם. שידבר אליכם ויגרום לכם להנות מהמטבח שלכם ומחללי הבית שלכם. אני אתן דוגמה, אפשר לבחור בעץ לבן, הוא משתלב יפה עם הכל, הוא מעביר תחושה מרווחת ומגדיל את החלל, אבל מעליו אבל לבחור בגופי תאורה תעשייתיים ממתכת, שיתאימו לו יפה וידברו אתו ועדיין יצרו משהו חדש. אפשר לבחור בקיר לבנים במטבח, אפשר להחליט שהכיור יהיה מתכתי. יש כל כך הרבה אפשרויות שהמעצב שלנו יוכל להציע לנו לשילובים וכך, נוכל למצוא את הדרך שלנו ואת המטבח שמתאים לנו.

פוסטים אחרים בבלוג...