לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח ידית אינטגרלית

כשמתכננים מטבח חדש או שיפוץ של זה יוצאים למעין הרפתקה הכוללת לקיחת החלטות שיובילו בסופו של דבר למראה של המטבח. דמיינו חדר בריחה למשל, שבו כל החלטה שתיקחו תוביל אתכם לדלת אחרת- בדיוק כך עם המטבח שלכם. בחרתם בסגנון מטבח מודרני? המראה הסופי שלו יושפע באופן מובהק מההחלטה. בחרתם בפורמייקה? המטבח שלכם ייראה אחרת לגמרי מאשר תבחרו בסוג אחר של חומר וכן הלאה… וודאי הבנתם את הרעיון. מעבר לסגנון המטבח והחומרים, עלינו גם לרדת לרזולוציות נמוכות יותר ולהחליט אילו ידיות יהיו למטבח שנבחר. ידיות אינטגרליות הן ידיות מעוצבות בסגנון מודרני שיוצרות מטבח מתקדם בעל קווי עיצוב חדשניים. אצלנו בנגרית יגל מחכה לכם מטבח ידית אינטגרלית במיוצר מהחומרים הטובים ביותר ומותאם לצרכים שלכם באופן אישי. החלטתם לבחור בידית אינטגרלית למטבח שלכם? חשוב שתעשו זאת בנגריה מקצועית בעלת הבנה רחבה בתחום.

מהן ידיות אינטגרליות?

ידיות אינטגרליות אלו למעשה ידיות שהן חלק בלתי נפרד מהמגירה או הארון שעליהן הן מותקנות. בניגוד לידיות הבולטות שלא ניתן יהיה לפספס, ידיות אינטגרליות יתמזגו בהרמוניה מושלמת בכל חלקי המטבח. אלו ידיות נוחות ומעוצבות שניתן לראות בעיצוב של מטבחי יוקרה אך גם בסגנונות עיצוב אחרים.

מטבח ידית אינטגרלית איכותי

מטבח ידית אינטגרלית חייב להיות מיוצר מחומרים איכותיים במיוחד אחרת כל הקדמה והטכנולוגיה לא שווים דבר. אם הידית תתפרק לאחר זמן קצר השימוש במטבח יהפוך למסורבל והמטבח המודרני שחלמתם עליו יהפוך להיות מטבח מיושן ולא יעיל כלל. בין כלל הדברים שאנו מקפידים עליהם, על איכות חומרי הגלם מעולם לא התפשרנו ולא נתפשר לעולם. אנו מאמינים שמטבח צריך לשמש את הלקוחות למשך שנים רבות ואנו מקפידים על החומרים האיכותיים והעמידים ביותר.

מטבח מודרני עם ידית אינטגרלית

מטבח ידית אינטגרלית הוא חלק מהסממנים הבולטים של המטבח המודרני. מעבר לשימוש בחומרים בעלי גוון מבריק ופרזול ברמה הגבוהה ביותר, מטבח מודרני ברוב המקרים יתאפיין בידיות אינטגרליות. ולמרות כל מה שאמרנו חשוב לדעת שניתן לשלב ידיות אינטגרליות גם בסוגי מטבחים אחרים. אפילו במטבח הכפרי ניתן לשלב אותן מבלי ליצור מראה מסורבל ומנותק.

 

פוסטים אחרים בבלוג...