לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח בצורת ר עם אי

מטבח בצורת ר עם אי הינו בין המטבחים האהובים והפופולריים ביותר. בכלל, האי הפך לכל-כך אהוב עד כי נדמה כי כמעט ואין מטבח שלא כלול בו אי מדגם כזה או אחר. אי במטבח מתאים כדי לשמש כמקום אחסון נוסף וכן בתור פינת אוכל קטנה וקומפקטית. צוות המעצבים והנגרים של נגרית יגל מתמחה בתכנון מטבחים פרקטיים תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. נשמח לעצב ולתכנן עבורכם מטבח שיענה על הצרכים שלכם ויהפוך לאחד החלקים האהובים בבית שלכם.

מטבח בצורת ר עם אי – לאיזה בתים זה מתאים?

על אף שמטבחים בצורת ר בכלל, והשימוש באי בפרט, הפכו למבוקשים ביותר, חשוב לציין שלא בכל בית הם מתאימים. מטבח בצורת ר עם אי יתאים בעיקר למטבחים הנמצאים בחללים גדולים, בהם יש מקום גם להצבה של אי. כשמתכננים מטבח מסוג זה חשוב להתאים בין מבנה המטבח לבין מבנה החלל המיועד לו על מנת ליצור פונקציונאליות מלאה ועל מנת ליצור הרמוניה בין המטבח לבין שאר החללים של הבית. אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ כדי לבחון האם מטבח מסוג זה מתאים לחלל שברשותכם, ובמידה ולא נשמח להתאים לכם את הדגם המתאים ביותר עבורכם. אנחנו מתמחים בעיצוב וייצור מטבחי יוקרה במגוון רחב של סגנונות עיצוביים והתאמה מושלמת לצרכי הלקוח.

מטבח עם אי בסגנון כפרי

סגנון המטבחים הכפרי, בדיוק כמו מטבחים עם אי, הינו סגנון פופולארי ואהוב מאוד. הסגנון הכפרי יוצר מטבחים באווירה ביתית, חמימה ומזמינה ביותר. במטבחים כפריים נעשה שימוש בעץ מלא בגוונים שונים ונקפיד על חומרי גלם ומוצרי פרזול מעולים שיהפכו את המטבח שלכם לעמיד ופרקטי במיוחד. גם את האי ניצור תוך התאמה לסגנון הכפרי על מנת שהמטבח כולו ייצור לבית מראה חמים כאילו נלקח היישר מכפר מרוחק באירופה.

מטבח פרובנס בצורת ר

מטבח בסגנון פרובנס הינו מטבח שהסגנון העיצובי בו יצור אווירה חמימה (בדומה לסגנון הכפרי) אלא שכאן נוסיף אלמנטים דקורטיביים ייחודיים לסגנון הזה. ניתן לתכנן מטבח בצורת ר עם אי שיהיה בעל מאפייני הסגנון הפרובנס, דבר שיצור לכם חלל מעוצב שנעים לעבוד ולאכול בו.

פוסטים אחרים בבלוג...