לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח בצורת ח

הסלון הוא כבר מזמן לא לב הבית כאשר את מקומו החליף באופן מובהק המטבח. במטבח מתנהלות השיחות הכי מעניינות וחשובות, הוא מקום המפגש העיקרי של בני הבית ובדיוק בגלל זה עליו להיות מתוכנן ומעוצב בהתאם. מטבח בצורת ח הוא בעל המבנה המתאים ביותר כדי לשמש נקודת מפגש משפחתית וקרקע פורייה לבילוי של כל בני המשפחה. הצורה המיוחדת הזו מאפשרת אינטראקציה מלאה בין מי שמבשל לבין מי שנמצא במטבח ולכן היא מתאימה ביותר לשמש למטבח שאמור לשמש כלב ליבו של הבית.

מטבח בצורת ח – יתרונות

היתרון הגדול ביותר של מטבח בצורת ח הוא שמדובר במטבח פתוח שיוצר משמעויות רבות אותן כבר הזכרנו. זהו מטבח מעוצב שממלא פונקציות רבות שהן הרבה מעבר לבישול. הוא מאפשר אירוח, מפגשים משפחתיים ומקום נוח ומפנק לארוחה ולשיחה. יתרון נוסף שיש למטבח הזה הוא שהוא תורם ליצירת חלל גדול בבית כולו. חלק אחד מהמטבח נותר פתוח (בעוד השאר מחוברים לקיר), מה שיוצר זרימה הרמונית עם הסלון ועם שאר חלקי הבית. זה מתאים עבור מי שרוצה חלל גדול שאינו תחום בקירות שלעתים מעניקים תחושה קטנה.

מה צריך לקחת בחשבון כשמתכננים מטבח בצורת ח?

כאשר מתכננים מטבח (בכל צורה שלא תהיה) יש לקחת בחשבון מספר דברים. ראשית כל יש לקחת בחשבון מי המבשל העיקרי בבית ולהתאים את מבנה המטבח אליו. דבר שני כדאי לבחור בעיצוב שמתאים לסגנון הבית על מנת ליצור הרמוניה בעיצוב ותחושה נעימה לכל חלל הבית. כשמתכננים מטבח בצורת ח יש לבדוק האם החלל שמוקצה עבור המטבח מתאים למטבח מסוג זה. חלל קטן במיוחד לא תמיד יהיה מתאים למטבח הזה ואז אולי יהיה לכם שווה דווקא לשקול תכנון מטבח בצורת ר. כדאי להתייעץ עם מתכנן מטבחים טרם מתבייתים על סגנון מסוים שכן מעצב יוכל לראות את התמונה כולה ולסייע לכם לבצע בחירות מדויקות.

סגנון העיצוב המתאים למטבח בצורה של ח

באופן כללי ניתן "להלביש" כל סגנון עיצובי על כל מבנה של מטבח. לפיכך גם מטבח בסגנון פרובנס וגם מטבח מודרני יוקרתי יכולים להיות בצורת ח'. מה שחשוב יותר הוא להתאים את סגנון העיצוב לסגנון של הבית כולו. על אף שהמטבח הוא לב הבית עליו להיות מותאם ולהשלים את שאר חלקי הבית. צוות המעצבים של נגרית יגל ישמח לתכנן ביחד אתכם את מטבח החלומות שלכם תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

 

פוסטים אחרים בבלוג...