לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

הקיץ הזה תבשלו לבן- מטבחים מעוצבים לבנים

עומדים בפני עיצוב מטבח חדש? מתלבטים לגבי הצבע שתבחרו למטבח שלכם? היום נדבר על האפשרות של מטבחים מעוצבים בלבן. הצבע הלבן שולט בעולם עיצוב המטבחים כבר הרבה זמן. מדובר בצבע נייטרלי יחסית, שמתאים להכל ואולי זה מה שהפך אותו לצבע אהוב ומבוקש כל-כך. מטבחים מעוצבים בלבן הם כבר הרבה מעבר לטרנד חולף. מדובר על מגמה שמלווה אותנו כבר הרבה זמן ונדמה כי אינה הולכת לשום מקום. הצבע הלבן מתאים לסגנונות שונים של עיצוב מטבחים ואינו משהו ששמור לסגנון אחד בלבד.

מטבחים מעוצבים בלבן

תמיד חלמתם על מטבח כפרי? מטבח מודרני זה מה שעושה לכם את זה? אתם לא מדמיינים את הבית שלכם ללא מטבח יוקרה? לא משנה מאיזה "טיפוס" אתם, תוכלו לשלב את הצבע הלבן במטבח שלכם. מטבחים מעוצבים בלבן ניתן לעשות בכל הסגנונות, וזה מה שיפה כל-כך בצבע הזה. מעבר לכך, ראוי לציין את העובדה שניתן לשלב אותו בקלות ובפשטות גם עם שאר הצבעים מבלי לחשוש מחוסר התאמה.

יתרונות מטבח לבן

מעבר לעובדה שהצבע הלבן מתאים להכל, מטבחים מעוצבים בלבן טומנים בחובם יתרונות רבים ונוספים. הלבן תורם לתחושה גדולה יותר כך שבכל התחום של עיצוב מטבחים קטנים הוא בא לידי ביטוי באופן נרחב. כמו ניתן לשלב במטבחים לבנים עיטורים רבים מסוגים שונים, מבלי לחשוש שיהיה עומס עיצובי כזה או אחר. הלבן משתלב עם הכל וניתן לעוף איתו כיד הדמיון. בנוסף ליתרונות שנמנו לעיל, ראוי לציין את העובדה שמטבח לבן מתאים בצורה הרמונית לסגנונות עיצוב רבים של שאר חלקי הבית. גם אם יש לכם בית צבעוני במיוחד או בית נטול צבעים, מטבחים מעוצבים בלבן בהחלט יוכלו להתאים.

חסרונות מטבח לבן

בעבר נמנעו מלעשות שימוש בצבע הלבן לטובת עיצוב מטבחים והגוונים ששלטו היו בעיקר גווני עץ וגוונים כהים. הסיבה העיקרית לכך הייתה שהאמינו שהצבע הלבן נוטה להתלכלך יותר, פגמים וחבלות בולטים עליו יותר ולכן הוא נחשב שאינו מתאים למטבח. כיום המצב שונה והעובדה שחומרי המטבח נהיו חזקים יותר וקלים יותר לניקוי, החזירה לבמה את הצבע הלבן. אם כן החיסרון הגדול שהיה בעבר כיום אינו רלוונטי יותר ומטבחים לבנים נחשבים לאהובים ופופולריים במיוחד.

    

פוסטים אחרים בבלוג...