לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

המטבח המודרני | גם יפה וגם אופה

אנחנו שומעים הרבה על העדפתם של אנשים במטבחים מודרניים אבל איך קרה שהמטבח המודרני הפך לפופולרי ביותר בקרב הישראלים?  בחירת סגנון המטבח לפעמים יכולה להיות תורה שלמה מבחינת עיצובית נפרדת משאר הבית. מאחר ותפקידו של המטבח הוא לא רק להשתלב עם הקו העיצובי או להיראות יפה, אלא גם להיות פונקציונאלי ולשרת את בני הבית בדרכים שונות, הבחירה בסגנון המטבח היא חשובה במיוחד. יש מגוון סגנונות כשזה מגיע לעיצוב המטבח, אך הבולט מבניהם בארץ הוא הסגנון המודרני. אז למה כל כך הרבה אנשים מעדיפים את הסגנון המודרני? במה הוא מתאפיין? בואו נכיר אותו קצת יותר לעומק.

 

כן לכל אחד

עיצוב מטבח מודרני שפונה לכולם

יש מעט מאד סגנונות שניתן להגיד עליהם שהם מתאימים לכל אחד. אולם המטבח המודרני הוא בדיוק כזה. מבחינה עיצובית קשה שלא להתחבר אליו. הוא מתאפיין בקווים נקיים, חדים ואחידים. בנוסף, בשל שילוב החומרים היוצרים גימור מבריק, המטבח המודרני מקבל גוון יוקרתי, אבל לא 'פלצני'.

מטבח מודרני לבן ואפור
צילום: סוזי לוינסון
מטבח מודרני לבן
צילום: סוזי לוינסון

סדר שיהיה פה

מטבח מודרני פונקציונלי

אחד היתרונות הבולטים במטבח המודרני זה שהוא מתאפיין בשטח אחסון נרחב ומשטחי עבודה נוחים המקלים על תחושת הסדר במטבח. בנוסף, המבנה המודולרי שלו גורמים למוצרי החשמל השונים להיראות כאילו הם חלק בלתי נפרד מהקו האחיד של המטבח. אין ספק שבמבחן היעילות ובשמירה על הסדר, המטבח המודרני מנצח.

מטבח לבן מודרני
צילום: סוזי לוינסון
צילום: סוזי לוינסון

מתוחכם ולא מתחכם

עיצוב מטבח מודרני וחכם

חלק משמעותי ממה שהופך את המטבח למודרני זו העובדה שהוא כולל אמצעים טכנולוגיים שונים ומנגנונים מתוחכמים המקלים על העבודה שלנו. כיריים חשמליים, טריקה שקטה, נישות מודולאריות, ארונות הזזה ועוד, כל אילו לא רק עושים לנו את החיים יותר קלים במטבח, אלא גם תורמים לתחושת היוקרה המודרנית מבלי להתכוון בכלל.

מטבח מודרני
צילום: סוזי לוינסון
מטבח מודרני מודולרי
צילום: סוזי לוינסון

מתכון מנצח

מטבח מודרני והנשמה של הבית

אומרים שעיצוב נכון יכול לחבר בין אנשים, ואיפה אנשים יתחברו אם לא סביב האוכל והשתייה במטבח? מטבח בסגנון מודרני, אפשר לומר, הוא כמו מתכון מנצח לכך שכולם יתחברו אליו מבחינה עיצובית. מעבר להיבטים הפונקציונאליים שלו, מטבח זה מקום שמקרב, מקום שיוצר שיח ומפעיל את החושים, והבחירה במטבח מודרני תוכל להשלים את החוויה הזו במלואה.

מטבח מודרני אפור
צילום: סוזי לוינסון
מטבח מודרני לבן
צילום: סוזי לוינסון

אסתטיקה היא מילת המפתח

מטבח מודרני מעוצב ואסתטי

מאחר והמטבח הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית והוא בדרך כלל יזרום עם שאר החללים הציבוריים, הניקיון העיצובי הוא קריטי. לא תמצאו בו יותר מדי עיטורים שונים, טקסטורות או מניירות, אלא בדך כלל הוא יתאפיין בקו היי-טקיסטי, נקי ומתוחכם. זה יוצר מראה אסתטי שמשרה אווירה של ניקיון.

מטבח מודרני
צילום: סוזי לוינסון
מטבח לבן מודרני
צילום: סוזי לוינסון

נחבא אל הכלים

סטיילינג במטבח המודרני

מבחינת אבזור המטבח, לא תמצאו במטבח המודרני הרבה פריטים מוצגים לראווה ומונחים על השיש ככה סתם. בהמשך לנקודה על הקו הנקי של המטבח, נגיעות העיצוביות במטבח המודרני יהיו ממותנות. מאחר והעיצוב עצמו מרשים מספיק, אין צורך להעמיס עליו עם פריטים עיצוביים.

מטבח מודרני
צילום: סוזי לוינסון
מטבח מודרני
צילום: סוזי לוינסון

כפי שהבנו, המטבח המודרני הוא השולט היום בבתים הישראליים ויש אינספור סיבות למה אנשים יעדיפו דווקא את הסגנון העיצובי הזה. הוא משדר ניקיון, אסתטיות ויוקרה אך הוא לא מתפשר על הפן הפונקציונאלי או על הנוחות.

פוסטים אחרים בבלוג...