לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבחים מודרניים עם אי

תכנון ועיצוב מטבחים כולל בראש ובראשונה בירור מעמיק עם הלקוח ועם הדרך בה הוא עובד במטבח. רבים כבר הבינו את היתרון הגדול בתכנון אי במטבח. מעבר לעובדה שאי משמש כיחידת אחסון נפרדת, הוא אחד החלקים השימושיים ביותר במטבח. גם מטבחים מודרניים עם אי התגלו כנוחים ושימושיים במיוחד. בעבר היה נהוג לשייך אי במטבח למטבחים בסגנון כפרי או בסגנון פרובנס. אנחנו בנגרית יגל עיצוב ותכנון מטבחים מעצבים מטבחים בכל הסגנונות ומשלבים בהם איים למטבח בהתאם למקום הקיים ולבקשת הלקוח.

מטבחים מודרניים עם אי בהתאמה אישית

מטבחים בסגנון מודרני הם מטבחים המתאפיינים בסגנון עיצוב בעל קווים ישרים ונקיים. ידיות הארונות והמגירות הן אינטגרליות ומובנות. העיצוב הוא חלק ונטול חריטות וגילופים בעץ. מטבחים מודרניים עם אי פותחים בפנינו מגוון של שימושים נוספים הניתנים לביצוע על אי. לאי במטבח ישנו משטח גדול היכול לשמש כמשטח עבודה נוסף. אי משמש גם כפינת ישיבה ומחליף את שולחן המטבח. בחלקו הפנימי ניתן לתכנן יחידות אחסון נוספות. מעבר לצד הפרקטי שהאי מהווה במטבח, הוא חלק מעיצוב המטבח כולו ומוסיף יופי ויוקרה. מטבח מודרני עם אי ניתן לתכנון ולעיצוב בהתאמה אישית. מעצב מטבחים יכול לשאוב השראה ממטבח מודרני ולהתאימו טעמו של הלקוח ולמידות הפיזיות של המטבח. לאי במטבח יש יתרונות רבים ולא בכדי הוא כבש את הטעם של הלקוח הישראלי.

עיצוב מטבחי יוקרה מודרניים

עיצוב מטבחים מצריך לא מעט כשרון ומעוף. על אף שסגנון מודרני מאופיין בקווים המייחדים אותו, עיצוב מטבח מודרני יכול להיות מקורי ומיוחד. בחירת חומרי הגלם, הצבעים והתאורה נותנים לו סגנון ביטוי ייחודי משלו. אז מה הופך מטבח מודרני למטבח יוקרה? מטבח בסגנון יוקרתי לוקח את כל המרכיבים של סגנון העיצוב ומשדרג בכמה רמות למעלה בעזרת חומרי גלם איכותיים. השילוב של חומרי גלם איכותיים ביותר ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתהליך הייצור, הופך מטבח רגיל למטבח יוקרה של ממש. כאשר העיצוב מרהיב ועוצר נשימה, הרי שיש לנו מטבח יוקרה הנשאר לשנים רבות. מטבחים מודרניים עם אי הם מטבחים פונקציונליים מאוד וכאשר הם מיוצרים עם חומרי גלם איכותיים, הרי שהם מטבחי יוקרה של ממש.

מוזמנים לבקר באולם התצוגה של נגרית יגל, רח' הדקל 41 מושב יגל

לתיאום פגישה עם אחד ממעצבי המטבחים שלנו חייגו: 053-5757555

פוסטים אחרים בבלוג...