לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מוצרים משלימים למטבח

בנגרית יגל אנו מלווים את הלקוח החל משלב המדידות ועד לשלב קבלת המוצר המוגמר על כל רבדיו עד הפרט האחרון. בנגרית יגל קולקציה רחבה של מוצרים משלימים למטבח,  מוצרים איכותיים ממיטב היצרנים והחברות בארץ, אותם הלקוח יכול לבחור לשלב במטבח שלו בתהליך של התאמה אישית ובעזרת אחד מהמעצבים המקצועיים והמנוסים שלנו.

 חיפוי קיר למטבחחיפוי קיר

המטבח הישראלי הינו מקום מרכזי בבית ולכן נחשב לאזור מושקע, מעוצב, ומתוכנן בקפידה. אחד הטרנדים החמים בעולם העיצוב בעידן המודרני הוא חיפויי קיר – בסלון, בחדרי השינה וכמובן גם במטבח. קיים מגוון רחב של סגנונות, חומרי גלם ועיצובים של חיפויי קיר עבור המטבח. חיפוי קיר מקנה למטבח דומיננטיות, מוסיף יוקרה ומדגיש את העיצוב המיוחד. בנגרית יגל תוכלו להיחשף למגוון הרחב של חיפויי קיר ואף לשלב אותם במטבח אותו יעצב לכם אחד המעצבים המקצועיים שלנו.

 מוצרים משלימים למטבח, ברזים וכיוריםכיורים וברזים

מוטיבים חשובים במטבח הם הברזים והכיורים. בדרך כלל מדובר בברזים וכיורים המצטיינים בעיצוב חדשני ועשויים מחומרים מתקדמים כגון טיטניום, ניקל ואפילו סגסוגות מיוחדות של נחושת המאופיינות בצבע מרהיב. נגרית יגל מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של ברזים וכיורים בהתאמה אישית לעיצוב המטבחולדרישותיהם וכן מגוון רחב של ברזים וכיורים לצד מוצרים משלימים למטבח במבחר עצום.

מוצרי חשמל למטבחמוצרי חשמל

 חלק מתהליך תכנון ובניית המטבח הוא שילוב מוצרי חשמל שונים כגון: תנור, כיריים, מדיח ותוספים רבים אחרים. בנגרית יגל תוכלו למצוא את מוצרי החשמל הטובים ביותר בעיצוב שלא נראה כמותו ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

פוסטים אחרים בבלוג...