לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מאפייני המטבח הכפרי המודרני

המטבח שלנו הוא חשוב כמעט כמו מזרון השינה שלנו. עליו להיות נוח, עלי להיות נעים ועליו להיות מעוצב בדיוק לפי טעמנו. הרי אם נחשוב על זה רגע לעומק נבין כי אנחנו מבלים במטבח כמעט כמו במיטה שלנו (אם לא יותר), ובגלל זה עליו להיות מושלם ולמלא את כל הציפיות שלנו. אנחנו בנגריית יגל מבינים את הצורך הזה של אנשים במטבח מושלם ומקפידים להביא מגוון רחב של עיצובים תוך תכנון וייצור מטבחים ברמה הגבוהה ביותר. בין העיצובים היותר מבוקשים אצלנו תמצאו עיצוב מטבח כפרי מודרני שהפך לנפוץ בבתים רבים בכל רחבי הארץ. עיצוב מטבחים כפריים שואב השראה מהמטבחים הביתיים בכפרים קדומים ברחבי העולם. מדובר בעיצוב בצבעים חמימים, בחומרים בעלי מראה טבעי בגווני מט.

מטבח כפרי הוא מטבח שיוצר אווירה חמימה בחלל המטבח והבית ויוצר תחושה של בית חם ואמיתי. אם מטבח כפרי שואב השראה ממקורות היסטוריים, נשאלת השאלה איך הוא מתחבר עם המטבח המודרני? ובכן, מטבח מודרני הוא למעשה מטבח שעוסק בגימורים מושלמים, בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בפירזול ובמוצרים ברמה הגבוהה ביותר. את כל אלו בהחלט ניתן ליישם במטבח הכפרי, מבלי לגרוע מקווי העיצוב הכפריים, ולכן מטבח כפרי מודרני הוא בהחלט דבר אפשרי.

עיצוב מטבח בסגנון כפרי

בשנים האחרונות הביקוש למטבחים כפריים הולך וגובר. כנראה זוהי ההתפתחות המואצת של המודרניזציה שגורמת לכולנו לרצות לחזור לשורשים, לחמימות ולתחושה אמיתית של בית. מטבח כפרי הוא בין המטבחים היותר פופולאריים אצלנו בנגריית יגל והביקוש הזה מבטא היטב את הרצון לשוב אל המקורות. מטבח כפרי מודרני של נגרית יגל הוא מטבח שאמנם מעוצב לפי קווים כפריים אך מיוצר מהחומרים הטובים ביותר תוך הקפדה על גימורים מושלמים. אנו מקפידים להביא ללקוחותינו את הטוב ביותר ואת כל החידושים בתחום המטבחים.

מטבחים מודרניים

מטבחים מודרניים גם הם הפכו לפופולריים ביותר בתקופה האחרונה וניתן לראות אותם בדירות רבות ברחבי הארץ. מבחינת העיצוב, מטבח מודרני הוא כמעט ההפך הגמור מהמטבח הכפרי. העיצוב של מטבח זה עושה שימוש בצבעים בהירים ומבריקים ובחומרים מעודכנים וטרנדיים. פרט לעיצוב, מטבחים אלו ייראו יוקרתיים במיוחד ויעניקו לבית כולו מראה של דירת יוקרה. מטבח כפרי מודרני אמנם לא ישווה לבית מראה של דירת יוקרה (אלא יותר בית חמים) , אבל הוא בהחלט יתבטא באיכות החומרים והגימורים.

מטבח כפרי איכותי

אנחנו בנגריית יגל מאמינים כי על מטבח לשמש את המבשלים בו במשך שנים רבות. כדי שהוא אכן יהיה כזה עליו להיות מתוכנן בקפידה ולהיות מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר, ובדיוק על זה אנחנו מקפידים באופן בלתי מתפשר. מי שמחפש מטבח כפרי מודרני איכותי מוזמן להתרשם ממגוון העיצובים שלנו ולהתייעץ עם המומחים שלנו שכבר תכננו מטבח או שניים בעברם.

פוסטים אחרים בבלוג...