לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

כיצד עושים חידוש מטבח נכון

אחד החדרים אשר משפיעים בצורה משמעותית על האווירה ועל התחושה בבית הוא המטבח. זוהי גם הסיבה שאנשים ישקיעו במראה ובעיצוב של המטבח.

המטבח שלכם כבר לא מה שהיה פעם. ניתן לחוש ולהרגיש זאת למראה צבע הארונות המתקלפים והצירים אשר חורקים בכל פעם שאנחנו פותחים את דלת הארון.

במידה והחלטתם כי אתם מעוניינים לשנות את המצב הקיים, הרי לפניכם מספר נקודות שיש לשים אליהם לב לפני שאתם ניגשים למלאכה.

כיצד עושים חידוש מטבח

חידוש או שיפוץ, מה ההבדל ביניהם, ואיך נדע מה מתאים לנו

לא תמיד חייב לקפוץ למשימה הגדולה של שיפוץ המטבח. שיפוץ מטבח לעומת חידוש המטבח הינו מלאכה אשר דורשת תכנון רב יותר, השקעה כספית גדולה יותר ומקום לשינויים משמעותיים במיקום הדברים ועיצוב המטבח. מלאכה זו דורשת לא רק תקציב גדול יותר, אלא גם נכונות לבלגן ואי נוחות זמנית בעת שיפוץ ובניית המטבח.

חידוש המטבח לעומת זאת יכול להיות מלאכה אשר קוסמטית בעיקרה ואשר יכולה להשפיע הן על הנראות של המטבח והן על נוחות השימוש שלנו במטבח. משימה זו היא לרוב בעלת תקציב נמוך יותר משיפוץ ואיננה טומנת בחובה ימים ארוכים של חוסר נוחות ואי יכולת שימוש במטבח.

חזיתות, פרזול ומה שביניהם

השינויים הקוסמטיים המומלצים והנפוצים בעת חידוש המטבח מתמקדים בעיקר בשינוי חזיתות ארונות המטבח הקיימים. חידוש הצבע וחידוש החזית ישדרג את פני המטבח באופן פלאי ומידי. לכן אנשים יעדיפו לחדש את הארונות כמו גם את הידיות שלהם. דברים אלו יש בידם כבר לשוות למטבח שלכם מראה חדיש וחדש. קיימת גם אפשרות להחליף את הארונות לטובת מגירות ובכך לשדרג את נוחות השימוש.

חידוש מטבח בנגריית מטבחי יגל

אנחנו מזמינים אתכם ליצוא איתנו קשר על מנת שנוכל לייעץ לכם מהו הדבר הנכון עבור המשפחה שלכם ועבור המטבח שלכם בשלב זה של חייכם. האם חידוש המטבח יספיק על מנת לחולל פלאים, או שיש צורך במשהו אחר. המומחים שלנו בנגריית יגל ישמחו לחדש לכם את המטבח בדרך האיכותית ומקצועית שבה אנחנו עובדים.

פוסטים אחרים בבלוג...