לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

טיפים לעיצוב מטבח פונקציונלי

בכל בית יש את השלב הקריטי בו מקבלים החלטה להחליף מטבח קיים או לבנות מטבח חדש ושונה בבית חדש. אתם כבר מתורגלים בניהול מטבח ויודעים מה אתם אוהבים ואיפה. זו בדיוק הסיבה לכך שאגדנו עבורכם טיפים לעיצוב מטבח פונקציונלי, בכדי שיהיה לכם הכי נוח ושימושי שאפשר. לניסיון שלכם בניהול משק הבית יש הרבה יותר ערך ממה שאתם חושבים הוא מה שמתווה את תכנון ועיצוב המטבח.

טיפים לעיצוב מטבח יוקרה

מטבח יוקרה הוא מטבח אשר בתהליך הייצור שלו נלקחים בחשבון מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא חומרי גלם: מטבח יוקרה מורכב מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. הפרמטר השני הוא טכנולוגית יצור: שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בתהליך היצור עצמו מבטיח רמות דיוק וגימור מהגבוהות שנראו. הפרמטר השלישי הוא עיצוב ייחודי. מעצב מטבחים כשרוני המתמחה בכל סגנונות עיצוב המטבחים, כגון: מטבח בסגנון כפרי, מטבח בסגנון מודרני וכדומה, יכול לעצב לכם מטבח מרהיב ביופיו. אנחנו בנגרית יגל עיצוב ותכנון מטבחים, מייצרים מטבחי יוקרה על סמך הפרמטרים הללו. אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה ומתוך הבנה כי המטבח הוא לב ליבו של הבית והמשפחה. לכן, חשוב לנו שמטבח היוקרה שאנו מעצבים ומייצרים ישמש אתכם לשנים רבות, טובות וארוכות ושתיהנו ממנו.

כיצד לעצב מטבח פונקציונלי?

בשאלה כיצד לעצב מטבח פונקציונלי שיהיה מצד אחד גם יפה ומזמין ומצד שני יהווה מקום נוח לעבודה, יש לפנות בראש ובראשונה ללקוח. הלקוח הוא זה המתווה את התכנון לפי סדרי העבודה הנוחים לו. מכאן, עוד בשלב התכנון ישנו שילוב של מה שהלקוח מבקש עם פיתוחים טכנולוגים מצד המעצב. לכן, אנו ממליצים בראש ובראשונה לתת משקל רב לשלב התכנון.

תכנון מטבח – לא משנה באיזה סגנון עיצוב תבחרו, בין אם מטבח בסגנון פרובנס ובין אם מטבח אנגלי, שלב התכנון הוא השלב הראשון בעיצוב המטבח. בשלב זה מעצב המטבחים ביחד עם הלקוח מתכננים את חלוקת ארונות המטבח, המגרות והמדפים כך שיתאימו לצרכים של הלקוח. המעצב יכול לסייע רבות ללקוח בשלב התכנון עם מוצרי פרזול חדשנים אשר יקלו עליו עוד יותר את העבודה במטבח.

תשתיות – למיקום התשתיות במטבח ישנה חשיבות מכרעת בתכנון המטבח. כך שאם מחליטים על שינוי נקודת חשמל, מים או ביוב, יש לוודא כי בעלי המקצוע מבצעים את השינויים בהתאם לתכנון המטבח. כך יהיה נוח יותר ללקוח להתנהל ולהפעיל את המטבח כפי שחלם עליו.

פוסטים אחרים בבלוג...