לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

חומרי גלם איכותיים למטבח

אנו בנגרית יגל מקפידים על רמת שימוש גבוהה של חומרי גלם איכותיים למטבח, הטובים ביותר הקיימים בשוק. כך אנו מבטיחים ייצור מטבחי יוקרה ועבודות נגרות באיכות ללא פשרות וברמת גימור גבוהה במיוחד. מה שהופך מטבח רגיל למטבח יוקרה איכותי ויוקרתי הוא לא רק העיצוב המרשים אלא חומרי הגלם מהם הוא בנוי. אנו בנגרית יגל אנו שמים דגש רב על חומרים איכותיים ממיטה הספקים בעולם על מנת לייצר עבורכם מטבח חזק, עמיד ופונקציונליי.

חומרי גלם

המרכיב העיקרי ביותר של כל מטבח וגם הכי חשוב הוא העץ. עץ הוא חומר גלם חזק ובסיסי בעיצוב מטבחים ובעבודות נגרות בכלל. ככל שחומרי הגלם ובראשם העץ יהיו איכותיים ועמידים יותר, כך אורך חייו של המטבח אותו אנו קונים יהיה ארוך יותר. אצלנו בנגרית יגל משתמשים במגוון רחב של חומרי גלם איכותיים למטבח ועושים שימוש בעצים הטובים ביותר בשוק ובכך מקנים לכם מטבח איכותי ועמיד לאורך שנים רבות. אנו מציעים מבחר גדול של עצים לבחירתכם אשר מתאימים לכל עיצוב מטבחשתבחרו.

חזיתות

אחד האלמנטים המרכזיים במטבח הוא חזית המטבח. אחת הדילמות המרכזיות איתן אנו נאלצים להתמודד בעיצוב המטבח הוא בעצם חזית המטבח. חזית המטבח תקבע גם את אופיו של המטבח ותיבחר לרוב לפי טעמכם ונוחיותכם האישית. בנגרית יגל תוכלו למצוא את חזית המטבח המתאימה לכם תוך התייעצות והבנה בשיתוף עם המעצבים המנוסים שלנו, בחירת החזית נעשית במחשבה מרובה תוך התייחסות לחומר הגלם המתאים והאיכותי ביותר עבור החזית הנבחרת.

ידיות

אחד האלמנטים החשובים בעיצוב המטבח אשר לוקחים חלק חשוב בחזית ובאווירה אותה המטבח יוצר הוא הידיות. בנגרית יגל מגוון רחב של ידיות מהאיכותיות והעכשוויות בענף המטבחים. את הידיות תוכלו להתאים למטבח שאותו אנו נעצב עבורכם בקפידה. ידיות למטבח הן חלק חשוב מבחירת פרזול למטבחים, אנו בנגריית יגל משלבים במטבחי היוקרה שלנו מוצרי פרזול של החברות המובילות בעולם כמו בלום, גראס ודומיסיל.

פוסטים אחרים בבלוג...