לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

החלפת מטבח לפסח

לקראת חג הפסח, אנו עסוקים בהכנות לחג ובחידוש הבית. יש המשקיעים בצבע לקירות ובשיפוץ. יש המשקיעים בשדרוג או החלפת מטבח לפסח. בשל הלכות הכשרות הקפדניות בחג הפסח, יש המעדיפים להחליף את המטבח הקיים למטבח חדש ובכך ליהנות ממטבח נקי ומוכן לחג. היכולת שלנו בנגרית יגל תכנון ויצור מטבחים לעצב עבורכם מטבח ולהתקין אותו לפני החג, מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות של מטבח יוקרה לחג הפסח.

החלפת מטבח לפני החג

רבים מעוניינים להחליף את המטבח שלהם במטבח חדש לפני חג הפסח. חלק מפרויקט ההתחדשות הביתית לקראת החג כולל גם החלפת מטבח. כאשר מחליפים מטבח ביתי קיים, נהוג לשדרג אותו ולעצב מטבח יוקרה בהתאמה אישית לפי סגנון העיצוב האהוב עליכם. לאחר שכבר התנסיתם בעבודה במטבח ואתם כבר בעלי ניסיון כיצד נוח לכם לעבוד בו, תוכלו לשבת עם מעצב או מעצבת מטבחים ולתכנן את המטבח שלכם בהתאמה אישית. ניתן לתת דגש על מקומות האחסון, משטחי העבודה ותשתיות קיימות: גז, חשמל, מים ואינסטלציה. תכנון מטבח חדש זו הזדמנות נהדרת לרענן את מטבח מכלים ישנים ולפנות מקום לדברים חדשים. יתכן ודילול כלי מהטבח יצריך פחות מקום לאחסון. כמו כן, חידוש מוצרי החשמל, גופי התאורה, השיש וכדומה משנים א כל הנראות של המטבח והופכים אותו למטבח יוקרתי ויפה.

כל היתרונות של החלפת מטבח לפני החג

עדיין מבשלים במטבח ישן ולא נוח? המגרות מתחילות לחרוק והצירים מתעמקים? בהכנות לפסח יש הזדמנות לחדש את המטבח ולהחליפו למטבח יוקרה. זה הזמן ליהנות מכל היתרונות של פרזול איכותי ומתקדם ומאביזרי פרזול חדשניים העושים את ההבדל. השינוי בשימוש במטבח הוא עצום מבחינת הנוחות והקלות בה ניתן לגשת לכל כלי המטבח ולתפעל את המטבח עצמו. חומרי הגלם האיכותיים ביותר ורמת הגימור המדויקת המתקבלים ביצור מטבחים בנגרית יגל משנה את המראה של המטבח ואת התחושה של כל בני הבית. כל כניסה למטבח החדש היא חוויה מחודשת. מוזמנים להתרשם מעבודות פרויקטים פרטיים שבצענו בבתי לקוחותינו ולראות את האיכות ואת העיצובים המרהיבים. זה הזמן להתחדש במטבח יוקרה, ליהנות מעיצובים מדהימים, לקבל מטבח חדש כשר לפסח ולא צורך לנקות ולהכשיר את המטבח.

פוסטים אחרים בבלוג...