לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

איך בוחרים מטבח לפני שמתחילים שיפוץ?

סוף סוף הגיע הרגע הגדול שחיכיתם לו כל כך הרבה זמן ואתם מתחילים את שיפוץ הבית. אחת הבחירות החשובות שיש לקחת בחשבון היא בחירת המטבח. אנחנו כאן כדי לעזור לכם  להבין איך בוחרים מטבח לפני שמתחילים שיפוץ, מה יש לקחת בחשבון ולאילו דברים צריך לשים לב.

סוגי מטבח

ראשית, בעת בחירת מטבח לפני שיפוץ, עליכם לבחור קו עיצובי שמנחה אתכם. היות והמטבח הוא חלל מרכזי ומשמעותי בבית התחילו ממנו ובדקו לאיזה סגנון אתם מתחברים-

  • מטבח מודרני- מטבח המעוצב בקווים נקיים, מבריקים וישרים
  • מטבח פרובנס- מטבח המעוצב באווירה חמה וכפרית, בצבעים חמים- שמנת, תכלת וכד' ובדר"כ משלב בתוכו בוצ'ר עץ.
  • מטבח כפרי- מטבח חם ומזמין בגוונים מהטבע.

כל מטבח יכול להיות המטבח המושלם ביותר עבורכם אם רק תתכננו אותו נכון ומראש.
נקודה קריטית בעת בחירת מטבח היא סוג החומר ממנו עשוי המטבח, סוג הפרזול והגימורים– בכל אלו אל תתפשרו. הם אלו שיבטיחו את איכות המטבח שלכם ואת יכולת עמידותו לאורך שנים רבות.

שימו לב

בנוסף, היות ובמהלך השיפוץ תידרשו גם לשינויים במערכת החשמל ואולי אף המים והגז שימו לב מבעוד מועד לפרטים אלו במטבח שלכם ותכננו אותו מראש תוך חשיבה על כל נקודות החשמל והתאורה במטבח, על מיקום הגז, הכיור, התנור, קולט האדים, המדיח ועוד. כאשר אתם עוד לפני השיפוץ תכלו להכניס שינויים אלו בתכניות המקוריות ולחסוך הרבה מאוד כסף על שינויים בעתיד וכן עגמת נפש על חוסר יכולת להציב דברים לפי התכנון שלכם בגלל נקודות בנויות לא מתואמות. לכם, בחירת מטבח עוד לפני השיפוץ היא קריטית ומהותית ביותר.

עלויות ועיצובים משלימים

נקודות נוספות שיש לקחת בחשבון מראש ובגללן חשוב לבצע בחירת מטבח לפני שיפוץ הן התוספות השונות למטבח- שיש, חיפוי קיר, תאורה, אי וכדומה. ככל שתקדימו לחשוב על כלל התוספות ותתכננו אותן מראש כך תוכלו יותר ויותר להיצמד לתקציב המקורי שלכם ולא לזלוג ממנו ולהיכנס לחובות כספיים.
גם בקטגוריה זו העלויות יכולות להיות גבוהות מאוד או מינימליות והן תלויות בבחירה שלכם וביכולת הכלכלית שלכם. אנו ממליצים לכם לעשות את הבחירות הנכונות שישאירו אתכם מרוצים גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה עיצובית.

ניתן לסכם ולומר כי לבחירת המטבח לפני השיפוץ יש משמעות עצומה והשפעה גדולה על השיפוץ כולו. לכן השקיעו כך מאמץ ומחשבה ותצאו הכי מסופקים שרק אפשר

פוסטים אחרים בבלוג...