לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מדריך לבחירת חיפוי קיר למטבח

חיפוי קיר למטבח, נגרית יגלמדריך לבחירת חיפוי קיר למטבח

המטבח הישראלי הינו מקום מרכזי בבית ונחשב לאזור מושקע במיוחד מבחינת העיצוב והתכנון. אחד האלמנטים המשפיעים על אופי המטבח ועל מראהו הוא חיפוי קיר למטבח. לחיפוי הקיר במטבח שני מטרות מרכזיות וחשובות: החיפוי שומר על ניקיון הקיר מכתמי השמן והמזון במהלך השימוש במטבח. והוא משמש חוצץ בין אדי הבישול לקיר עצמו, וכן החיפוי משדרג את מראה המטבח, עיצוב המטבח והאווירה בחלל המטבח.

סוגים נפוצים של חיפוי קיר למטבח

חיפוי זכוכית – חיפוי הזכוכית מותאם לכל מטבח בצורה מושלמת מכיוון שנחתך במידה מדויקת לעומת חיפויי בריקים/אריחים שגודלם קבוע מראש ועל כן ישנו קושי לשמור על אחידות. המשטח הינו אחיד וחלק ולכן קל לניקוי באמצעות תכשירי ניקוי סטנדרטיים בהם אנו משתמשים ביום יום. המראה הוא נקי אסתטי וחדשני כתוצאה מאחידות המשטח ומהמגוון העיצובי הרחב הקיים לבחירה החל מצבע רגיל ונקי ועד להדפסה לפי בחירה אישית.

חיפוי אבן – בחירה בחיפוי קיר כזה היא מאוד פופולארית בדרך כלל בקרב אוהבי המראה הכפרי. בריקים, אבנים, שיש, ואריחים מקנים למטבח מראה דומיננטי וחלקם גם מקנים לו מראה ישן ואותנטי. חיפוי קיר מסוג זה נבחן על פי כמות הזמן אותו אנו מוכנים להשקיע על ניקיון מכיוון שחיפוי קיר מסוג זה דורש מאמץ ניקיון גדול יותר מחיפוי קיר העשוי מזכוכית, המשטח אינו אחיד ולפעמים גם אינו חלק, תלוי בבחירתכם. חיפוי קיר למטבח העשוי מאבן  מעניק הגנה טובה לקירות הבית מנזקי השימוש במטבח.

זקוקים ליעוץ בבחירת חיפוי קיר למטבח? התקשרו עכשיו לנגרית יגל ונציג שלנו יתאם לכם פגישת יעוץ ללא עלות – 08-9292864

 

 

פוסטים אחרים בבלוג...