לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

תכנון מטבח בצורת ר

תכנון המטבח הוא כנראה אחד השלבים המרכזיים בכל שיפוץ או בנייה של בית חדש. עבור רבים המטבח הוא לב הבית, המקום שבו הכל קורה, והמקום שבו מבלים הכי הרבה זמן. בין אם זה לטובת ארוחות גדולות, נשנושים קטנים וכיפיים או סתם קפה עם חברים טובים – למטבח יש מרכזיות גדולה מאוד. אחד מהתכנונים הפופולריים ביותר הוא תכנון מטבח בצורת ר, מה שיוצר מטבח פינתי שמנצל בצורה מיטבית את חלל הבית.

תכנון מטבח בצורת ר

למרות שמטבח פינתי נחשב לאחד שמנצל היטב את חלל הבית, חשוב להבין שלא כל תכנון מטבח בצורת ר יצור לכם מטבח פונקציונאלי ואיכותי. חשוב להקפיד על תכנון מדוקדק ומקצועי שיענה על כל הדרישות שלכם ויספק את כל הצרכים שלכם. מטבח מודרני פינתי אמנם נועד לניצול מרבי של השטח, אולם אם לא מתכננים אותו נכון הוא עשוי להיות מתסכל במיוחד. אנחנו בנגרית יגל מתמחים במשימה של תכנון מטבח בצורת ר ונשמח לתעכנן ולעצב גם עבורכם את מטבח החלומות שלכם.

יתרונות מטבח פינתי

היתרון הבולט של המטבח הפינתי הוא, כאמור, הניצול המרבי של השטח הקיים. הרי ברוב הדירות מתישהו יפגשו שני קירות ויצרו בניהם פינה. ההחלטה לעשות מטבח פינתי נועד כדי לנצל את השטח ולהשתמש בו בחוכמה. אדריכלות מטבחים היא תחום שלם שלוקח בחשבון גם את העיצוב האהוב וגם את תנאי השטח הקיימים ואז מתכנן את המטבח המתאים ביותר.  יתרון נוסף במטבח בצורת ר' הוא שהחלל שמנוצל באופן נכון מפנה מקום רב. זה אומר שתוכלו להניח פינת אוכל או אי באופן שלא יהיה עמוס מידי. עוד יתרון שניתן לזקוף לזכותו של המטבח הפינתי הוא שהמרחק בין הכיריים, לתנור ולמקרר (המשולש החשוב בכל מטבח) הוא קצר, מה שהופך את משימת הבישול ליעילה הרבה יותר.

מטבח בצורת ר – חסרונות

המטבח הפינתי הוא מטבח פופולרי ביותר וניתן למצוא אותו בדירות רבות בכל רחבי הארץ. החיסרון של מטבח זה הוא שהוא פחות מתאים למי שרוצה לבשל בזמן שהאורחים כבר הגיעו. המטבח מתאים למי שמבשל לפני הגעת האורחים ורק מגיש את האוכל. מטבח שבו שתי שורות פרוסות מתאים הרבה יותר למי שאוהב לבשל ולארח במקביל, כיוון שזהו מטבח שפתוח לאינטראקציה בין המבשל לבין האורחים.

פוסטים אחרים בבלוג...