לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

עיצוב מטבח מודרני בעזרת מוצרים משלימים

שילוב מוצרים משלימים לצורך עיצוב מטבח מודרני

מלבד המוצרים המשלימים הבסיסיים למטבח המודרני ישנם מוצרים נוספים שנכנסו אף הם לעולם המטבחים ומעשירים את חוויות הבישול והאווירה הטובה במטבח. עיצוב מטבח מודרני צריך להיעשות בידי מקצוענים – נגרית יגל בעלת 40 שנות ניסיון בתכנון ועיצוב מטבחים.

טלוויזיה – לאחרונה, מספר המטבחים הכוללים בתוכנם טלוויזיה עולה. הטלוויזיה כתוסף משרה אווירה ביתית יותר וחמימה יותר למטבח. למעשה, הופכת הטלוויזיה את המטבח לפינת אוכל טובה ונעימה יותר.
ישנן מספר אופציות לשילוב הטלוויזיה במטבח :
– בתוך ארון הכולל דלת זכוכית .
– תלייה על אחד הקירות בחלל המטבח.
-מנגנון חשמלי מיוחד המוסתר בתוך אחד מארונות המטבח עליו מולבשת הטלוויזיה. כך ניתן להסתיר גם את הטלוויזיה וגם לשנות את חזית המטבח לבחירתכם.

 עיצוב מטבח מודרני, נגריית יגל

טוחן אשפה – כידוע כל מטבח מייצר אוכל אך יחד עם זאת מייצר גם המון פסולת. על מנת לשמור על המטבח וסביבתו נקיים וללא ריחות לא נעימים, אנו נאלצים לפנות את הפסולת מידי יום ולפעמים גם כמה פעמים ביום. כאן נכנס תפקידו של טוחן האשפה במטבח. באמצעות התקנת טוחן אשפה במטבח אנו מקטינים את כמות הפסולת שנאגרת. ניתן להכניס אליו שאריות אוכל אותן הוא טוחן ושולח ישר לביוב, בכך מוקטנת כמות הפסולת שנאגרת, נמנעים ריחות לא נעימים ואווירת המטבח נשמרת. את טוחני האשפה ניתן לבחור לפי צורך אישי. טוחן אשפה בהחלט מייעל את השימוש במטבח ושומר על אווירתו לאורך זמן.

מקרר אינטגרלי – על מנת לשמור על אחידות המטבח ישנה אופציה למקרר אינטגרלי. את המקרר מכניסים אל תוך ארון מטבח כאשר הדלת החיצונית שלו צמודה לדלת המקרר ובכך נוצרת אחדות מלאה והמקרר מקבל אלמנט של ארון במטבח. מחירו של המקרר האינטגרלי מעט יקר יותר ביחד למקרר הרגיל אך שומר על אחדותו ועיצובו של המטבח.

מכונת קפה אינטגרלית – אין דרך טובה יותר לפתוח את הבוקר מאשר עם כוס קפה טובה. חלק מיוקרת ונוחות המטבח הוא שילוב מכונת קפה אינטגרלית אשר מגוונת את השימוש במטבח וחוסכת את זמן הכנת הקפה בבוקר. השתלבות מכונות הקפה האינטגרליות נעשה שכיח במטבחי יוקרה בגלל תרומתן למראה המטבח והחיסכון במקום של מכונת קפה שאיננה אינטגרלית ותופסת משטח עבודה חיוני במטבח.

תאורה משלימה – באפשרותכם להעשיר את מראה המטבח באמצעות הוספת תאורה נסתרת שתאיר את משטח העבודה ותאורה נסתרת בתוך ארונות המטבח שתעשיר את מראה הריהוט.

עיצוב מטבח מודרני דורש תכנון ומחייב מחשבה רבה. באולם תצוגה של נגרית יגל תוכלו לצפות בדוגמאות של מטבחים מודרניים מעוצבים ויחד עם מעצבי החברה לתכנן עיצוב מטבח מודרני בהתאמה אישית לשביעות רצונכם.

פוסטים אחרים בבלוג...