לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

עיצוב מטבחים קטנים

מטבח הוא לא רק עניין של גודל. כל מטבח צריך להיות פונקציונלי ומותאם לאופי השימוש בו, קל וחומר כאשר מדובר על מטבחים קטנים. בעת עיצוב מטבחים קטנים צריך לחשוב על כל פרט ולייחד מקום מוגדר לכל פריט, ככל שתהיה יותר יצירתיות ויותר מחשבה כך המטבח יהיה פרקטי יותר.

עיצוב מטבחים קטנים בעיצובים שונים
עיצוב מטבח קטן בסגנון מודרני

תכנון המטבח

בעת עיצוב מטבחים קטנים עליכם לתכנן את המטבח שלכם בצורה יסודית וכאן נמליץ לכם לפנות לאנשי מקצוע מנוסים. עליכם לחשוב בחכמה היכן אתם ממקמים כל מכשיר חשמלי, היכן יהיו נקודת הגז, הכיור והמדיח וכתוצאה מזה מה יהיה גודל הארונות או המגירות שתבחרו. כמו כן, ייתכן שתצטרכו לשקול לשלב גם ארונות עליונים או קלפות עליונות על מנת להוסיף מקומות אחסון. בעת תכנון המטבח חשוב שתשאירו משטח עבודה גדול דיו המותאם לצרכי הבישול שלכם וכן שימרו על קרבה בין המקומות השמישים ביותר במטבח" תנור/גז- מקרר וכיור.

מיפוי הצרכים

כדי תכנן היטב את המטבח שלכם עליכם למפות את הצרכים שלכם. צרכים אלה שונים מאדם לאדם וממטבח למטבח- האם אתם זקוקים למזווה גדול או קטן? מהו גודל המקרר שלכם- העכשווי או העתידי? כמה מגירות או ארונות אתם צריכים- וזאת בהתאם לכמות הכלים שיש לכם, מהו גודל מקומות האחסון הדרוש לכם ואם מדובר במגירות אז גם- מהו עומקן הנדרש? מהו גודל התנור והגז שלכם והאם הם בילד אין או נפרדים, האם אתם חפצים לשלב אי או דלפק ישיבה במרכז או בצד המטבח ועוד.

יצירתיות וחידושים

בנוסף לכל התכנונים והפתרונות הסטנדרטיים תוכלו, בעזרת אנשי מקצוע ומעצבי מטבחים, לשלב במטבח שלכם שלל פתרונות יצירתיים וחדשניים שיוסיפו לו הן מבחינה עיצובית והן מבחינת מקומות אחסון. פתרונות אלה יכולים לכלול מדפים פתוחים, שלל אביזרי תליה הן לכלים והן לסכו"ם, פתרונות לייבוש כלים, מגירות בקבוקים, מגירות תבלינים ועוד שלל רעיונות חדשניים ומיוחדים.

לסיכום, ניתן לומר כי עיצוב מטבחים קטנים הוא אתגר הדורש הרבה חשיבה ויצירתיות אך כאשר הוא נעשה בצורה טובה ויחד עם אנשי מקצוע מיומנים גם המטבח הקטן ביותר יהיה המטבח הגדול והפרקטי ביותר.

פוסטים אחרים בבלוג...