לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

מטבח כפרי יוקרתי

האביב שבחוץ מעורר אצלנו את החשק לחדש ולהתחדש. רבים עורכים שיפוץ בבתיהם לפני חג הפסח. אמנם החג כבר מאחורינו אך המראות המרהיבים של האביב עדיין כאן. הירוק שבחוץ, ריחות הפריחה והטבע נקשרים אצלנו בתודעה באופן מיידי לאווירה כפרית. במסגרת החידושים המתבצעים בבית, נכנס גם חידוש המטבח. מטבח כפרי יוקרתי הוא חידוש יפיפה לבית ולכלל המשפחה. הסגנון הכפרי בעל נגיעות רומנטיות, משרה אווירה נעימה וחמימה.

משדרגים את הבית עם מטבח כפרי יוקרתי

מטבח יוקרה משדרג את הבית ומעלה את הערך שלו. סגנון העיצוב של המטבח משתנה לפי הטעם האישי של בעל הבית. מה שהופך את המטבח למטבח יוקרה הוא השימוש בחומרי גלם איכותיים ועיצוב מרהיב. עיצוב יפה ומעורר השראה בשילוב פתרונות פונקציונליים לשימוש במטבח, מעצים את חוויית השימוש במטבח. קל מאוד לזהות מטבח יוקרה איכותי כאשר רואים אותו. מטבח כפרי יוקרתי הוא מטבח כזה. מטבח בסגנון כפרי מתאפיין בגילופים ופיתוחים מעניינים בעץ ובשילוב גווני לבן ושמנת עם צבעי פסטל רכים. אנו נראה אי במטבח כאשר המקום מאפשר זאת, עם משטח עבודה מעץ טבעי. שימוש בעץ טבעי ביצור מטבח בעיצוב כפרי מעצים את האווירה הכפרית במטבח ומחבר את המטבח לטבע. הוספת אלמנטים בודדים ושונים בצבעי פסטל רכים מעלה את תחושת הכפריות והאווירה הרומנטית.

מטבח כפרי יוקרתי בכל בית

ניתן לעצב ולייצר מטבח כפרי יוקרתי לכל בית. יש הנוהגים לחשוב כי מטבח מעוצב בסגנון כפרי מתאים לבתים צמודי קרקע הנמצאים בסביבה כפרית או ביישובים קהילתיים. גם בתוך בית דירות ובבניינים משותפים, ניתן לעצב מטבח כפרי ולהתאימו לגודל החלל הקיים. עקרונות העיצוב בסגנון כפרי נשמרים לכל אורך הדרך ומשולבים עם עץ כחומר הגלם העיקרי. הצבע הדומיננטי יהיה לבן או גוונים של קרם שמנת עם נגיעות קטנות של אחד או שניים מצבעי הפסטל הרכים. הרעיון הוא ליצור הרמוניה בעיצוב ולתת את הדגש לארונות המטבח המעוצבים. אנו נראה ידיות לדלתות ולמגירות בעיצוב עתיק ורומנטי המשתלבים באופן נהדר עם הריקועים בעץ. מטבחי יוקרה המיוצרים בדיוק מרבי וברמת גימור גבוהה, המשלבים פרזול חדשני ומתקדם הם מטבחים איכותיים הנשארים איתנו לשנים רבות קדימה.

פוסטים אחרים בבלוג...