לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

כיצד לעצב מטבח בסגנון יוקרתי

כאשר רוצים מטבח בעיצוב יוקרתי, צריך דבר ראשון להחליט על סגנון עיצוב המטבח. יש להחליט האם רוצים מטבח מודרני, או כפרי, או פרובנס, או מטבח קלאסי. לאחר מכן, יש להחליט על החומרים מהם בונים את ארונות המטבח, ועל הגוונים העיקריים של המטבח. מטבח יוקרתי, הוא מטבח שהולך עד הסוף עם כללי העיצוב של סגנון המטבח אותו בחרנו.

מטבח בעיצוב יוקרתי מודרני
מטבח בעיצוב יוקרתי מודרני

חשוב להחליט על גווני המטבח:

מטבח בעיצוב יוקרתי, הוא מטבח המשלב רק 2-3 גוונים עיקריים. גוונים אלו יחזרו על עצמם בכל עיצוב המטבח. כלל זה תקף גם במטבחים מודרניים, וגם במטבחים כפריים. כאשר בוחרים צבעים, מומלץ שיהיה בניהם ניגוד. בדרך כלל, שילובים יוקרתיים הם: חום כהה ולבן, שחור ולבן, או צבעים משלימים כמו חום כהה ושחור כהה. כדאי לתת לצבעים במטבח ברק מסויים. כאשר בוחרים במטבח פולימר, הגוון היוקרתי ביותר הוא הגוון הלבן. במטבח יוקרתי, התאורה משתלבת היטב במטבח, ויש הרמוניה בין גווני התאורה, לבין גווני המטבח.

כדאי להוסיף דקורים וקישוטים למטבח:

מה שייתן למטבח מראה אצילי ויוקרתי, הוא הוספת דקורים במטבח. לרוב, יהיה זה פס דקור בחלק העליון של הקיר צמוד לתקרה. לפעמים, כדאי להוסיף עמודים לקישוט, או קישוט אחר למטבח. עיטורים אלו מתאימים ביותר במטבחי פרובנס, או במטבחים מפולימר, עם ארונות עץ מגולפים ומסוגננים. במטבחים מודרניים, כדאי להוסיף פסי מתכת לקישוט. את הקישוטים כדאי להוסיף בטעם. לרוב, דקורים יהיו בגוון לבן. אולם, אם הגוון השולט במטבח הוא לבן, אז בשביל היוקרה כדאי לשבור, ושהקישוטים יהיו בגוון השני השולט. במטבח יוקרתי מודרני, יהיו חיפויי קיר עם גלים, או טקסטורה מודרנית מיוחדת.

חשוב שגם המכשירים החשמליים יהיו מעוצבים בהתאם לסגנון המטבח:

בכל מטבח, יש את אביזרי הבישול, והמכשירים החשמליים הנדרשים בכל מטבח. קולט אדים, מקרר, וכיירים קרמיות יהיו גם במטבח כפרי, וגם במטבח מודרני. ההבדל הוא, שבמטבחים כפריים יוקרתיים, אמצעי הכנת האוכל נעלמים בתוך עיצוב המטבח. קולט האדים יהיה בגוון חום או לבן, ויבלע בעיצוב הכללי. לעומת זאת, במטבח מודרני יוקרתי, קולט האדים יהיה בכסף בוהק, או במתכת שחורה בוהקת, ויתמזג עם העיצוב המתכתי והיוקרתי של המטבח. גם גוון הכיריים יהיה תואם לגווני המטבח. לעיצוב הכיריים יהיה משמעות במטבח מודרני, אולם במטבח כפרי יוקרתי, הכיריים יהיו בגוון לבן, שלא יבלוט בתוך המטבח. ככל שהמטבח הכפרי יהיה יוקרתי יותר, גם המקרר יהיה בגווני לבן.

פוסטים אחרים בבלוג...