לתיאום פגישה עם מעצב בסניף

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.

בחירת מטבח בהתאמה אישית

בחירת מטבח בהתאמה אישית לבית

הגעתם לשלב בו אתם רוצים לקנות מטבח חדש ולהתקדם אך לא יודעים במה לבחור ולאיזה סגנון עיצוב לגשת. מטבח בהתאמה אישית תוכלו לבחור בנגריית יגל – מיטב המעצבים והמומחים בעיצוב עומדים לרשותכם באולם התצוגה שלנו.

בחירת מטבח בהתאמה אישית, נגריית יגל

כיום קיימים מספר סוגים עיקריים של מטבחים:

מטבח כפרי – מיוצר בדרך כלל מעץ מלא, צבע ו/או פורניר. המטבח הכפרי מעורר תחושה נעימה של ביתיות, מכניס הרבה אור וחמימות לבית ומשרה אווירה מזמינה ועוטפת המביאה איתה רצון ונעימות להיכנס למטבח.

מטבח אנגלי – המטבח האנגלי הוא מטבח קלאסי המשרה אווירה מלכותית ומעניק חווית בישול מושלמת. המטבח האנגלי הוא בעל מראה נקי המשדר יוקרה הכולל עיטורים וחריתות מיוחדות המעניקות לו את אופיו המיוחד. המטבח עשוי בדרך כלל מעץ מלא, צבוע או בגימור טבעי.

מטבח מודרני – המטבח המודרני מאופיין בקו עיצוב נקי ובעל קווים ישרים. עיצוב זה מאפשר ניצול מרבי של פתרונות אחסון מתוחכמים ושימוש בפרזול מתקדם. במטבח זה סוג הידיות שנבחר בדרך כלל הוא אינטגרלי (מתאפיינות בעיצוב חדשני ונוח) או ידית בעלת מראה נקי, ישר ופשוט.

מטבח פרובנסמטבחי פרובנס משלבים כפריות וחמימות יחד עם המודרניות. מטבחי פרובנס משרים אווירה משפחתית, בנוסף הם נעימים ומזמינים במיוחד. עיצוב המטבח מבוסס על אלמנטים כפריים ובדרך כלל מיוצר מחומרים טבעיים כגון עץ מלא, חזיתות בצבע ווש. המטבח מאופיין בדרך כלל גם בחריטות בעץ ובפרזולי מתכת מיוחדים המקנים לו נוכחות מרשימה.

מטבח אקלקטי – המטבח האקלקטי מתאים לאנשים שאינם אוהבים סגנון מסוים ואוהבים לחשוב מחוץ לקופסה. הוא כולל צבעים נועזים ושילוב של חומרים שלאו דווקא משתלבים אחד עם השני. למטבח האקלקטי אין סגנון אחיד והוא משלב בתוכו סגנונות רבים וצבעים רבים ובכך גם לא נשאר משעמם וניתן תמיד לשנותו.

בנגרית יגל אנו מתחייבים לספק לכם מטבח בהתאמה אישית לטעם הייחודי שלכם. המטבחים שלנו בעלי עיצוב חדשני ומרשים ביותר. בואו לבחור את העיצוב המועדף עליכם יחד עם המעצבים המנוסים והמקצועיים שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם. חייגו אלינו 072-2657605 או בקרו אותנו באולם התצוגה.

פוסטים אחרים בבלוג...